Ugrás a tartalomra

test-header

B2C Ügyfélszolgálati Ügyintéző
test-header

 

Szeretnél részese lenni a MOL csoport egyik új épülő szegmensének kialakításában? Szeretnél részt venni Magyarország hulladékgazdálkodásának transzformálásában? 

Akkor KÖZTÜNK a helyed! 

A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. az alábbi pozícióba keresi új kollégáit:

 

B2C Ügyfélszolgálati Ügyintéző

A kolléga ügyintézőként felelősséggel tartozik a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos beérkező írásos megkeresések szignálásáért, kezeléséért és megválaszolásáért. Támogatja a szervezetet az ad-hoc riportálási feladatokban.

 

Főbb feladatok:

  • A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása.
  • A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása
  • Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakításában.
  • Együttműködni a B2B Ügyfélszolgálati kollégákkal a beérkező megkeresések minél hatékonyabb és eredményesebb megválaszolásában.
  • Intézni a tevékenységhez kapcsolódó rendszeres vagy ad-hoc riportálási folyamatokat.
  • Működtetni a közszolgáltatással kapcsolatos panaszkezelési folyamatot, valamint támogatni a szervezetet hatósági vagy kiemelt ügyek kezelésében.
  • Ügyféltámogatás szervezet szakmai támogatása

 

Amit kérünk Tőled:

  • minimum középfokú végzettséggel, felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • 0-2 év szakmai tapasztalat, ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent
  • rugalmasság, jó kommunikációs képesség és pontosság
  • Az IT rendszereket legalább felhasználói szintű ismeret, az ügyfélszolgálati rendszerek és szoftverek ismerete előnyt jelent
  • az angol nyelvtudás nem elvárt, de előnyt jelent

 

Miért csatlakozz hozzánk?   

  • Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Inspiráló munkakörnyezet

 

Munkavégzés helye:

·        Budapest

 

_________________________________________________________________________________________________________

A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.

Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.

 

B2C Ügyfélszolgálati Ügyintéző

Budapest
Teljes munkaidős
3 -5 év tapasztalat

Frissítés dátuma: 19.12.2024

Állás megosztása