Feladatok:
- Toborzási-kiválasztási folyamat teljeskörű menedzselése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása, dokumentumok nyilvántartása
- Jogviszony létesítésével, módosításával, megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése, aláíratása
- Munkavállalók munkaügyi anyagainak naprakész nyilvántartása, adminisztratív feladatok ellátása
-
Részvétel a bérszámfejtés előkészítésében, bérszámfejtési adatok ellenőrzésében
- Belépő munkavállalók fogadása, a munkaviszony létesítéssel kapcsolatos információk biztosítása, a beléptetéshez szükséges nyilatkozatok kitöltetése
- Külföldi állampolgárságú (szerb, indiai, fülöp szigeteki) munkavállalók teljes körű adminisztrációja (Konzulátus, OEP, NAV, Idegenrendészet)
- Egyéb, a munkavállalókat érintő napi feladatok ellátása (munkaruházat, stb.)
-
Munkásszállással kapcsolatos ügyek intézése
- Külső szolgáltatókkal való kapcsolattartás, teljesítési igazolások kiállítása
- Céges rendezvények, csapatépítő események szervezése
- Részvétel a bérszámfejtés előkészítésében, bérszámfejtési adatok ellenőrzésében
Elvárások:
- Minimum 1-3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
- Szakirányú végzettség
- Önálló munkavégzésre való képesség
- Legalább alapfokú angol nyelvtudás
- Precizitás, rugalmasság
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)
Amit nyújtunk:
- Versenyképes bér
- Szép kártya juttatás
- Munkába járási támogatás
- Fiatalos csapat
Előnyök:
- Bérszámfejtői/ TB ügyintézői végzettség
- Kulcs-Bér program ismerete