Ugrás a tartalomra

HR kontroller

A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. HR Igazgatósága munkatársat keres, határozott időre

HR KONTROLLER

munkakörbe

Kik vagyunk mi?

Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.  

Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!

Miért jó nálunk dolgozni?

  • egy jó hangulatú közösség tagja lehetsz
  • számítunk újító ötleteidre
  • szakmai konferenciákon vehetsz részt
  • a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513.530 Ft összegben
  • teljesítményértékelés keretében jutalomban részesülhetsz
  • a betanulási időszakot követően heti 1 nap home office-ban is dolgozhatsz
  • az általunk kínált munkarend lehetővé teszi a szabadidőd rugalmasabb beosztását a hétköznapokon
  • támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
  • kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben

Milyen feladatok várnak?

  • nyilvántartod a Társaság betöltött és üres létszámait
  • menedzseled a munkaerő pótlásával kapcsolatos folyamatot
  • elkészíted a HR kontrolling - rendszeres és eseti – jelentéseit
  • működteted a Társaságra vonatkozó ösztönző bérrendszert, meghatározod a kereteket és kontrollálod ennek felhasználását
  • részt veszel az éves létszám, bér és személyi jellegű költségek tervezésében
  • részt veszel a bérmegállapodás végrehajtásában
  • kontrolling oldalról támogatod a különböző HR projekteket
  • részt veszel a HR rendszerek és folyamatok működtetésében és fejlesztésében

Mit várunk a munkakör betöltéséhez?

  • rendelkezz felsőfokú végzettséggel
  • legyen hasonló munkakörben szerzett 2-3 év szakmai tapasztalatod
  • kapcsolódó jogszabályi háttér naprakész ismeretét
  • magas szintű MS Office tudást, különös tekintettel az Excel ismeretekre
  • munkádat végezd önállóan, precízen, a határidők betartása mellett
  • előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted

A munkavégzés helye:

  • 1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.

Jelentkezés:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.

HR kontroller

Budapest
Pest
Teljes munkaidős, Home office / Hibrid
Legalább 2 év tapasztalat
Főiskolai végzettség

Frissítés dátuma: 28.03.2025

Állás megosztása