Budapest Főváros Kormányhivatala
A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok a kormány általános hatáskörű területi kormányzati igazgatási szervei. A területi közigazgatás legnagyobb egységeit képező 20 kormányhivatal a vármegyeszékhelyeken, a főváros és Pest Vármegye esetében pedig Budapesten működik.
Munkatársat keresünk
Gyámügyi- és gyermekvédelmi igazgatási feladatok
ellátására.
Ellátandó feladatok:
A Budapest Főváros Kormányhivatala feladat- és hatáskörébe tartozó Gyámügyi- és gyermekvédelmi igazgatási feladatok ellátása:
- a gyermekvédelmi és gyámügyi feladat- és hatáskörök ellátásáról, valamint a gyámhatóság szervezetéről és illetékességéről szóló 331/2006 (XII.23.) kormányrendelet által előírt feladatok ellátása
- védelembe vétellel kapcsolatos feladatok
- gyámsággal, nevelésbe vétellel, ideiglenes hatályú elhelyezéssel kapcsolatos feladatok
- szülői felügyeleti joggal kapcsolatos feladatok
- gondnoksági ügyekkel kapcsolatos feladatok
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Erkölcsi bizonyítvánnyal igazolt büntetlen előélet (a Kit. 82.§ szerinti 3 hónapnál nem régebbi)
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- Felsőoktatásban szerzett végzettség (jogász, igazgatásszervező, szociális munkás, szociálpedagógus)
- önálló munkavégzésre való képesség
- jó írásbeli és szóbeli kifejezőkészség
- magabiztos fellépés, konfliktuskezelési képesség
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidő
- Kormányzati szolgálati jogviszony
- Határozatlan idejű jogviszony
- Stabil munkahely
- Kiszámítható hivatali munkarend
- Munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
- Rendezett munkakörnyezet, barátságos kollégák
- Cafetéria juttatás
- Család- és gyermekbarát juttatási rendszer (gyermeknevelési támogatás, iskolakezdési támogatás)
Munkavégzés helye (a pályázó választása szerint):
- 1042 Budapest, Király u. 12-14.
- 1068 Budapest, Szófia utca 17.
- 1076 Budapest, Garay u. 5.
- 1139 Budapest, Pap Károly utca 4-6.
A jelentkezés benyújtásának módja:
- A részletes fényképes szakmai önéletrajzát a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján,
- Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, idegennyelvtudást igazoló okiratok másolatait;
- Nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva tud. Az e-mail tárgyaként szíveskedjen feltüntetni: „Álláspályázat – Gyámügyi- és gyermekvédelmi igazgatási feladatok”.
A bizalmasan kezelt jelentkezések a beérkezés után folyamatosan kerülnek elbírálásra. A kiválasztott jelentkezők személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgáljuk. A pályázat elbírálásának eredményéről a jelentkezők elektronikusan vagy telefonon kapnak értesítést.