A Pannon-Work Zrt. az ország egyik legnagyobb komplex HR szolgáltatásokat nyújtó vállalata. Cégünk teljes körű megoldást biztosít partnerei emberi erőforrással kapcsolatos kihívásaira. Jelenleg a budapesti, motivált és lelkes csapatunkat bővítenénk egy Ügyfélszolgálati munkatárssal.
- Álláskereső diákok, felnőttek és nyugdíjas ügyfelek, érdeklődők tájékoztatása az iroda nyitvatartási idejében,
- információnyújtás a szövetkezeti tagsággal kapcsolatos tudnivalókról telefonon, emailen és személyesen,
- a beérkező nyugdíjasok, alkalmi munkavállalók és diákok regisztrálása belső szoftveren keresztül,
- az esetleges panaszok kezelése és a felmerülő helyzetek megoldásában való támogatás,
- bejövő e-mailek, telefonhívások kezelése, továbbítása,
- napi postai ügyintézés, kimenő levelek kezelése, rögzítése,
- üzemorvosi időpontok egyeztetése, beutalók kiadása és adminisztrációja,
- belső online rendszerek, adatbázisok kezelése, számlák feltöltése a rendszerbe,
- szoros együttműködés a társosztályokkal.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség,
- kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt,
- MS Office ismeret,
- ügyfélorientált hozzáállás,
- kedves, dinamikus, aktív és proaktív személyiség,
- megbízhatóság, precizitás, pontosság.
Amit nyújtunk:
- Folyamatos szakmai fejlődés,
- jó hangulatú, vidám, ugyanakkor minőségi munkára törekvő csapat,
- csapatépítő programok, barátságos cégkultúra.
Előnyök:
- Angol vagy német nyelvtudás.