Pozíció leírása / Job description
Ügyfelünk egy globális piacvezető vállalat, amely az épületüzemeltetés területén kínál magas színvonalú szolgáltatásokat. Operatív egységük komplex szervizmegoldások biztosításával foglalkozik, és szoros együttműködésben áll az ügyfelekkel a technikai karbantartások és hibaelhárítások terén.
Partnerünk nagyra értékeli a csapatmunkát és a személyes jelenlétet, ezért az irodai jelenlét része ennek a pozíciónak. (Lokáció: IV. kerület)
- szerviz tevékenységek átfogó támogatása,
- szerződések előkészítése és nyilvántartása,
- bejövő e-mailek, telefonhívások kezelése,
- ügyfél egyeztetések, vevőpanaszok kezelése,
- kimutatások és jelentések készítése,
- adatok naprakész rögzítése.
Elvárások / Requirements
- minimum középfokú végzettség, de előny a felsőfokú
- aktív középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, Word); SAP előny
- 1-2 éves ügyfélszolgálati tapasztalat, preferáltan szervizszolgáltatási területen
- önálló munkavégzés, jó problémamegoldó készség, pontosság
Amit nyújtunk / Benefits
- versenyképes fizetés és cafeteria juttatások,
- egészségbiztosítás és éves bónusz lehetőség,
- kiváló, támogató csapat családias környezetben egy nemzetközi cégnél,
- szakmai fejlődési lehetőség,
- kiszámítható munkaidő: 7.30-16.30