Ugrás a tartalomra

test-header

Ügyfélszolgálati gyakornok
test-header

Szeretnél részt venni a magyarországi hulladékgazdálkodás átalakításában?

Szeretnél olyan szervezetet építeni aminek alapjait közösen rakjuk le és munkánk sikerét vevőink elégedettsége jelzi vissza?

Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni ahol Rád és a tudásodra értékként tekintenek?

Akkor itt a helyed, jelentkezz …. 

 

Szervezet

A MOHU Ügyfélszolgálati Szervezet feladata a hulladákgazdálkodáshoz kapcsolódó országos ügyfélszolgálati tevékenység koordinációjának a támogatása, folyamatfelmérések lefolytatása és stratégia alkotás előkészítése. Ezen folyamatokban való támogatásra keressük a csapatunkba gyakornoki segítségeinket.

 

Ügyfélszolgálati gyakornok

 

Fő feladatok:

·       Telefonon és e-mailben beérkező ügyfél megkeresések kezelése

·       B2B ügyfelek teljeskörű tájékoztatása

·       Partnerportállal és számlázással kapcsolatos kérdésekben való segítségnyújtás

·       A kiépülőben lévő visszaváltási rendszer termékregisztrációjával kapcsolatos kérdések megválaszolása

·       IT Helpdesk támogatás

Követelmények:

·       Jó kommunikációs készség

·       Csapatjátékos 

·       Kiemelkedő problémamegoldó képesség 

·       Nem riad meg a váratlan helyzetektől, azokat proaktívan kezeli

·       Heti minimum 3 napot vagy 20 órát elérhető vagy

 

Amit ajánlunk:

·        Hosszú távú munkalehetőség vár nálunk.

·        Rugalmas időbeosztás, hogy az egyetemen is tudj teljesíteni.

·        Szakmai gyakorlat leigazolása.

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Galvani utca 44.

Ügyfélszolgálati gyakornok

Budapest
Részmunkaidős
1-2 év tapasztalat

Frissítés dátuma: 25.12.2024

Állás megosztása