Szeretnél részt venni a magyarországi hulladékgazdálkodás átalakításában?
Szeretnél olyan szervezetet építeni aminek alapjait közösen rakjuk le és munkánk sikerét vevőink elégedettsége jelzi vissza?
Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni ahol Rád és a tudásodra értékként tekintenek?
Akkor itt a helyed, jelentkezz ….
Szervezet
A MOHU Ügyfélszolgálati Szervezet feladata a hulladákgazdálkodáshoz kapcsolódó országos ügyfélszolgálati tevékenység koordinációjának a támogatása, folyamatfelmérések lefolytatása és stratégia alkotás előkészítése. Ezen folyamatokban való támogatásra keressük a csapatunkba gyakornoki segítségeinket.
Ügyfélszolgálati gyakornok
Fő feladatok:
· Telefonon és e-mailben beérkező ügyfél megkeresések kezelése
· B2B ügyfelek teljeskörű tájékoztatása
· Partnerportállal és számlázással kapcsolatos kérdésekben való segítségnyújtás
· A kiépülőben lévő visszaváltási rendszer termékregisztrációjával kapcsolatos kérdések megválaszolása
· IT Helpdesk támogatás
Követelmények:
· Jó kommunikációs készség
· Csapatjátékos
· Kiemelkedő problémamegoldó képesség
· Nem riad meg a váratlan helyzetektől, azokat proaktívan kezeli
· Heti minimum 3 napot vagy 20 órát elérhető vagy
Amit ajánlunk:
· Hosszú távú munkalehetőség vár nálunk.
· Rugalmas időbeosztás, hogy az egyetemen is tudj teljesíteni.
· Szakmai gyakorlat leigazolása.
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Galvani utca 44.