Ugrás a tartalomra

test-header

Ügyfélmenedzsment vezető
test-header

 

Szeretnél egy megbízható, stabil vállalatnál dolgozni? Fontos számodra az első osztályú ügyféltámogatás és szeretnéd ezt a tudásodat egy erős szakmai csapat élén kamatoztatni? Akkor a MOL LUB-nál a helyed!

A MOL LUB-nál büszkék vagyunk arra, hogy a kenőanyag-ipar élvonalán járunk, és kiváló minőségű termékeket gyártunk. A kiválóság és az innováció iránti elkötelezettségünk világszerte számtalan iparág számára megbízható partnerré tett bennünket.

Közép-Kelet-Európa egyik piacvezető kenőanyaggyártója, a MOL-LUB Kft. kollégát keres az alábbi pozícióba:

Ügyfélmenedzsment Vezető

 

Munkavégzés helye: Almásfüzitő

Miért izgalmas ez a lehetőség?

  • Mert egy 22 fős, dinamikus csapat munkáját koordinálhatod, amely havi szinten több ezer rendelést kezel,
  • Szorosan együtt dolgozhatsz a társosztályokkal, hogy optimalizáld és javítsd az ügyfélmenedzsment folyamatait,
  • Rengeteg önállóságot és bizalmat kapsz a fejlesztési ötleteid megvalósításában.

Feladatok amik várnak Rád:

  • Ügyfélmenedzsment és napi feladatok szervezése: A kenőanyag ügyfélmenedzsment csoport szakmai támogatása és működtetése, szükség esetén helyettesítés és napi feladatok ellátása.
  • Folyamatfejlesztés és teljesítményoptimalizálás: Ügyfélmenedzsment folyamatok elemzése és javítása, kulcs teljesítménymutatók (KPI-k) meghatározása, monitorozása és csapatfejlesztés.
  • Értékesítési támogatás és szabályzatok kezelése: Támogatás az értékesítési tevékenységekhez, szabályzatok és folyamatok kialakítása, módosítások kezdeményezése.
  • Reklamációkezelés: Reklamációval kapcsolatos folyamatok működtetése. Ügyfélorientált megoldások keresése és magas szintű kommunikációja. Reklamációk kivizsgálásában való aktív közreműködés, javaslatok javító intézkedésekre.

 

Téged keresünk ha rendelkezel:

  • Felsőfokú végzettséggel,
  • 3-4 év nemzetközi környezetben szerzett back-office ügyfélmenedzsment vezetői tapasztalattal,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudással,
  • Erős SAP ismeretekkel,
  • Alap jogi ismeretekkel,
  • Logikai gondolkodással és rendszerszemlélettel,
  • Proaktív attitűddel.

Amit cserébe kínálunk neked:

  • Cafeteria – bruttó 800 000 Ft/év,
  • Medicover egészségbiztosítás,
  • iPhone, Laptop,
  • Korlátlan telefon csomag (egymás között családtagokkal is),
  • Éves teljesítmény bónusz,
  • Work-life balance,
  • Lehetőséget egy dinamikusan fejlődő, egyedi termékeket és szolgáltatásokat nyújtó szervezetnél dolgozni,
  • Szuper, erős szakmai csapatot és rengeteg önállóságot az ötleteidnek!

 

A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.

Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.

Ügyfélmenedzsment vezető

Almásfüzitő, 2931 Magyarország
Teljes munkaidős
3 -5 év tapasztalat

Frissítés dátuma: 23.12.2024

Állás megosztása