Területi képviselői feladataid közé tartoznának:
- Az időd felében partnerek látogatása és új értékesítési csatornák felfedezése
- Aktív részvétel az üzletfejlesztési projektek megvalósításában, valamint a piacelemzésben, szorosan együttműködve a divízió menedzsmentjével, marketinggel és ellátási lánccal
Account Manager-i területen pedig a következő feladatokban számítanak Rád:
- Feladataid másik része kitérne a kiemelt partnerek kezelése mellett vásárlói hűségprogramok kidolgozására
- Üzleti tervek készítésére, továbbá költségvetés megalkotására és betartására
Amire a pozíció betöltéséhez szükséged lesz:
- Minimum középfokú végzettség
- Legalább 2 év fogyasztói termékek értékesítésében, valamint 2 év kiemelt partnerek kezelésében szerzett tapasztalat
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (napi szintű használat a nemzetközi menedzsmenttel stb.)
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
Ami a kiválasztásnál előnyt jelent:
- Kiemelt partnerek kezelésében szerzett tapasztalat kertészeti / barkácsáruházi szektorban
Amit Partnerünk kínál:
- Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
- Éves 20%-os teljesítmény alapú bónusz
- 13. havi fix bónusz a 3. alkalmazásban töltött évtől
- Cafeteria (évi bruttó 400.000 Ft SZÉP kártya)
- Medicover egészségügyi ellátás (Fehér kártya)
- Céges autó korlátlan magánhasználatra
- Hosszútávú munkalehetőség egy fejlődő vállalatnál
- Szakmai előrelépési lehetőség
- Ingyenes parkolási lehetőség
- Kávé, tea stb. az irodában
Munkavégzés helye és munkaidő:
- Budapest és Nyugat-Magyarország (az iroda Budapest 4. kerületében található)
- Hétfőtől péntekig rugalmas munkaidő
- Home Office lehetőség
Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el frissített önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!