Ugrás a tartalomra

TERÜLETI KÉPVISELŐ / ACCOUNT MANAGER

Területi képviselői feladataid közé tartoznának:

  • Az időd felében partnerek látogatása és új értékesítési csatornák felfedezése
  • Aktív részvétel az üzletfejlesztési projektek megvalósításában, valamint a piacelemzésben, szorosan együttműködve a divízió menedzsmentjével, marketinggel és ellátási lánccal

Account Manager-i területen pedig a következő feladatokban számítanak Rád:

  • Feladataid másik része kitérne a kiemelt partnerek kezelése mellett vásárlói hűségprogramok kidolgozására
  • Üzleti tervek készítésére, továbbá költségvetés megalkotására és betartására

Amire a pozíció betöltéséhez szükséged lesz:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 2 év fogyasztói termékek értékesítésében, valamint 2 év kiemelt partnerek kezelésében szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (napi szintű használat a nemzetközi menedzsmenttel stb.)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)

Ami a kiválasztásnál előnyt jelent:

  • Kiemelt partnerek kezelésében szerzett tapasztalat kertészeti / barkácsáruházi szektorban

Amit Partnerünk kínál:

  • Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
  • Éves 20%-os teljesítmény alapú bónusz
  • 13. havi fix bónusz a 3. alkalmazásban töltött évtől
  • Cafeteria (évi bruttó 400.000 Ft SZÉP kártya)
  • Medicover egészségügyi ellátás (Fehér kártya)
  • Céges autó korlátlan magánhasználatra
  • Hosszútávú munkalehetőség egy fejlődő vállalatnál
  • Szakmai előrelépési lehetőség
  • Ingyenes parkolási lehetőség
  • Kávé, tea stb. az irodában

Munkavégzés helye és munkaidő:

  • Budapest és Nyugat-Magyarország (az iroda Budapest 4. kerületében található)
  • Hétfőtől péntekig rugalmas munkaidő
  • Home Office lehetőség

Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el frissített önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!

TERÜLETI KÉPVISELŐ / ACCOUNT MANAGER

Pest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 03.11.2024

Állás megosztása