Ugrás a tartalomra

Szerződéskezelő munkatárs

Amerikai hátterű ügyfelünk, több mint 130 országban segíti ügyfeleit biztosításközvetítéssel és a kockázatkezeléssel. Ha szívesen dolgoznál egy vezető vállalati cégnél, akkor várjuk jelentkezésed!

Amit Neked kínálunk: 

  • Tapasztalt szakemberekkel dolgozhatsz együtt, akik folyamatosan támogatnak, segítenek a szakmai fejlődésedben, 
  • Próbaidőt követően heti 2 nap home office lehetőség költségtérítéssel,
  • Élet-, egészség-, és balesetbiztosítás,
  • BKK bérlet térítés,
  • Próbaidőt követően széleskörű cafetéria csomag,
  • Fitneszklub díjmentes havibérlet. 

Ami a Te feladatod lesz: .  

  • Teljeskörű üzleti adminisztráció, biztosítókkal és ügyfelekkel való kapcsolattartás,  
  • Kötvények, szerződések előkészítése, folyamatos frissítése a rendszerekben, 
  • Nyilvántartási rendszer naprakész vezetése, díjbeszedéssel kapcsolatos adminisztratív teendők lebonyolítása.

Amit kérünk Tőled: 

  • MS Office szoftverek, főként MS Excel magabiztos alkalmazása, 
  • Minimum erős alapfokú angol nyelvtudás legalább írásban, 
  • Jó szervezőkészség és időgazdálkodás,
  • Monotonitás tűrés, jó problémamegoldó készség.

Előny, de nem feltétel: 

  • Minimum 1 év biztosítónál vagy biztosításközvetítőnél szerzett adminisztrációs, és/vagy ügyfélkezelési szakmai tapasztalat.