Szerződéskezelő munkatárs
Amerikai hátterű ügyfelünk, több mint 130 országban segíti ügyfeleit biztosításközvetítéssel és a kockázatkezeléssel. Ha szívesen dolgoznál egy vezető vállalati cégnél, akkor várjuk jelentkezésed!
Amit Neked kínálunk:
- Tapasztalt szakemberekkel dolgozhatsz együtt, akik folyamatosan támogatnak, segítenek a szakmai fejlődésedben,
- Próbaidőt követően heti 2 nap home office lehetőség költségtérítéssel,
- Élet-, egészség-, és balesetbiztosítás,
- BKK bérlet térítés,
- Próbaidőt követően széleskörű cafetéria csomag,
- Fitneszklub díjmentes havibérlet.
Ami a Te feladatod lesz: .
- Teljeskörű üzleti adminisztráció, biztosítókkal és ügyfelekkel való kapcsolattartás,
- Kötvények, szerződések előkészítése, folyamatos frissítése a rendszerekben,
- Nyilvántartási rendszer naprakész vezetése, díjbeszedéssel kapcsolatos adminisztratív teendők lebonyolítása.
Amit kérünk Tőled:
- MS Office szoftverek, főként MS Excel magabiztos alkalmazása,
- Minimum erős alapfokú angol nyelvtudás legalább írásban,
- Jó szervezőkészség és időgazdálkodás,
- Monotonitás tűrés, jó problémamegoldó készség.
Előny, de nem feltétel:
- Minimum 1 év biztosítónál vagy biztosításközvetítőnél szerzett adminisztrációs, és/vagy ügyfélkezelési szakmai tapasztalat.