Ugrás a tartalomra
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk


Our client, a leading global IT services provider, is transforming business and technology paradigms for the digital era by offering industry-specific consulting that promotes innovation and efficiency.

 

 Join them, work on their new project, and be part of a new team!


  
French Speaking Service Desk Representative  

 

  Location: Budapest (HQ in 9th district) 

        I. Service Window: M-Sun 7.00 AM - 7.00 PM – 1 office day per week/ 2 office days per month for remote applicants

            Training period: 2-3 office days per week / 1 office days per week for remote applicants


        II. Service Window: M-F 7.00 AM - 9.00 PM – 2 office days per week

            Trial period: 2-3 office days per week 


  Requirements:

  • High School degree
  • Fluent French language skills 
  • Upper-intermediate English skills 
  • Residence permit or EU citizenship
  • Experienced in customer service (IT support, service desk, helpdesk fields is a plus)
  • Flexible, and dynamic personality 
  • Customer-centricity mindset, and problem-solving skills


  If you join them, your responsibilities will be:

  • Support for a multinational pharmaceutical, biotechnology, and medical technologies company
  • Addressing clients' IT problems
  • Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email
  • Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system
  • Escalating issues beyond your scope to the appropriate teams
  • Ensuring clients are well-informed and taking ownership of ongoing cases with follow-up actions
  • Running reports on active users on a quarterly basis and verifying with managers.


  What they offer:

  • Competitive salary
  • Cafeteria
  • Sing-up bonus for customer service experience 
  • Medicover health- and Generali life insurance
  • Free sport allowance 
  • All You Can Move SportPass (at a discounted price)
  • Work commute supplement
  • Monthly public transportation (BKV) pass price
  • Office parking space 
  • Safety glasses reimbursement
  • Language course reimbursement
  • Childbirth supplement 
  • Baby pack in case of childbirth
  • Bring your kids to work
  • Voluntary pension- and health fund membership fee contribution
  • Széchenyi Recreation Card
  • Fitness discount
  • A youthful, dynamic working environment


 How to apply?

  • Please apply via "Jelentkezem az állásra" button underneath!

Contact me if you have any questions: dora.bernad@getwork.hu

 

munkaerő-kölcsönzés eng.sz.: 10057-1/2012-0100-1046

munkaerő-közvetítés eng.sz.: 10097-1/2012-0100-848 

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021

 

 

 


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.