Ugrás a tartalomra

SENIOR KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Az alábbiakban számít Rád a csapat:

  • A cég kereskedelmi folyamatainak komplex kezelése, támogatása. Vezetői döntések előkészítése.
  • A vevői, illetve beszállítói megrendelések zökkenőmentes teljesítésének biztosítása: beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása, termékek beszerzése és készletfigyelés.
  • Telefonon és írásban történő folyamatos kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel (körülbelül 40-50 cég).
  • Ügyviteli rendszer kezelése: megrendelések, kiszállítások, bevételezések rögzítése, számlák előkészítése, nyilvántartások kezelése - Excel alapú elemzések, kimutatások, statisztikák professzionális szintű elkészítése és ellenőrzése.
  • Ügyfelek tájékoztatása a cég által forgalmazott termékekről, egyeztetéseken és értekezleteken való részvétel.
  • Prospektusok, árlisták aktualizálása, folyamatos feltöltése és karbantartása.

Amire szükséged lesz sikeres munkád érdekében:

  • 3-5 éves, hasonló területen (nagykereskedelemben) szerzett szakmai tapasztalat, preferáltan kisvállalati közegben. 
  • Az Excel program professzionális, magas szintű ismerete - fontos a képletek, függvények, komplex táblázatok magabiztos használata.
  • Legalább középfokú végzettség (felsőfokú előnyt jelent).
  • Angol nyelv középfokú ismerete, főként írásban. 
  • Logikus gondolkodásmódodat tudod kamatoztatni az összetett feladatok megoldásában, erős kommunikációs készségeidet pedig a partnerekkel való telefonos és írásos kapcsolattartásban.
  • Amennyiben határozott és önállóságot kedvelő személy vagy, ebben a munkakörben komfortosan fogod érezni magad. 

Amivel Partnerünk támogatja és honorálja munkádat:

  • Tapasztalathoz illő, korrekt fix havi alapbérrel megegyezés szerint.
  • Home office lehetőséggel (heti 1 nap).
  • Támogató és rugalmas vezetői hozzáállással, valamint bizalommal fordulnak kollégáik felé. Megadják a nagyfokú önállóság lehetőségét munkavégzésed során, de kérdés vagy nehézség esetén mindig segíti egymást és összetart a csapat. 
  • Kiszámítható munkaidő beosztásra számíthatsz, túlóra nélkül. Odafigyelnek és nagy hangsúlyt fektetnek a munka-magánélet egyensúlyára. 
  • Szakmai fejlődési lehetőséget kínálnak egy sokrétű, változatos munkakörben.

Munkavégzés helye: Budapest, 20. kerület (Pesterzsébet)

Munkaidő: H-P 8:30-17:00 

 

Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

SENIOR KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 06.01.2025

Állás megosztása