Pozíció leírása:
- HR kontrolling feladatok ellátása
- Költségtervezés
- Munkaviszony létesítésével, módosításával, megszüntetésével kapcsolatos feladatok ellátása
- HR generalista feladatainak koordinálása
- Felügyeli a bérszámfejtést
- Toborzási feladatok ellátása (elsősorban szellemi és vezetői pozíciók)
- Új dolgozók Onboarding programjának kialakítása, koordinálása
- Szabályzatok, folyamatok kidolgozása, felülvizsgálata
- Munkaidőnyilvántartás felügyelete
- Munkavállalók képzésével kapcsolatos feladatok támogatása
- Vállalati rendezvények szervezése, lebonyolítása
- Folyamatos kapcsolattartás társosztályokkal, külső partnerekkel
- Riportok/kimutatások előkészítése/elkészítése, elemzése
Elvárások:
- 3+ év bérszámfejtési/HR koordinátori/HR adminisztrációs/HR generalista/HRBP tapasztalat
- Folyékonyan beszél magyarul és angolul
- Naprakész munkajogi ismeretek
- MS Office magabiztos ismerete
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban; precíz, pontos munkavégzés