Ugrás a tartalomra

Senior Csapatvezető

Csatlakozzon debreceni partnerünk csapatába!



Feladatok / Tasks

  • A napi szolgáltatás biztosítása és a csapat szakmai támogatása

  • Erőforrások (csapattagok, eszközök, technológia) hatékony kezelése a szolgáltatási szintek fenntartása érdekében

  • Csapattagok mentorálása, fejlesztése és rendszeres tréningek szervezése a folyamatok és legjobb gyakorlatok elsajátítása érdekében

  • Ügyfélpanaszok és problémák kezelése, valamint az első szintű eszkalációs pontként való működés

  • Csapat teljesítményének folyamatos figyelemmel kísérése, teljesítményelemzések elvégzése, és szükség esetén fejlesztési akciók kezdeményezése

  • Csapatmegbeszélések szervezése és vezetése a hatékony kommunikáció, együttműködés és elköteleződés elősegítésére

  • A szolgáltatási folyamatok folyamatos fejlesztése, visszajelzések alapján javaslatok tétele az operatív hatékonyság növelésére



Amit nyújtunk / Offer

  • Versenyképes fizetés és juttatások

  • Szakmai fejlődési lehetőségek

  • Dinamikus, támogató munkakörnyezet


Elvárások: 
  • Min. 2 év tapasztalat ügyfélszolgálatban/technikai támogatásban

  • 2-3 év vezetői tapasztalat

  • Erős ügyfélorientáltság és problémamegoldó készség

  • Kiváló angol kommunikáció szóban és írásban

  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség

Amit nyújtunk: 
  • Tapasztalat Ticketing rendszerek, SaaS vagy értékesítési területen