Csatlakozzon debreceni partnerünk csapatába!
Feladatok / Tasks
-
A napi szolgáltatás biztosítása és a csapat szakmai támogatása
-
Erőforrások (csapattagok, eszközök, technológia) hatékony kezelése a szolgáltatási szintek fenntartása érdekében
-
Csapattagok mentorálása, fejlesztése és rendszeres tréningek szervezése a folyamatok és legjobb gyakorlatok elsajátítása érdekében
-
Ügyfélpanaszok és problémák kezelése, valamint az első szintű eszkalációs pontként való működés
-
Csapat teljesítményének folyamatos figyelemmel kísérése, teljesítményelemzések elvégzése, és szükség esetén fejlesztési akciók kezdeményezése
-
Csapatmegbeszélések szervezése és vezetése a hatékony kommunikáció, együttműködés és elköteleződés elősegítésére
-
A szolgáltatási folyamatok folyamatos fejlesztése, visszajelzések alapján javaslatok tétele az operatív hatékonyság növelésére
Amit nyújtunk / Offer
-
Versenyképes fizetés és juttatások
-
Szakmai fejlődési lehetőségek
-
Dinamikus, támogató munkakörnyezet
-
Min. 2 év tapasztalat ügyfélszolgálatban/technikai támogatásban
-
2-3 év vezetői tapasztalat
-
Erős ügyfélorientáltság és problémamegoldó készség
-
Kiváló angol kommunikáció szóban és írásban
-
Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
-
Tapasztalat Ticketing rendszerek, SaaS vagy értékesítési területen