Raktári adminisztrátor
A CATL Debrecenben építi meg második európai gyártóbázisát, hogy még hatékonyabban szolgálhassa ki az európai piaci igényeket és fejleszthesse nemzetközi termelési hálózatát. Dolgozzunk együtt az európai elektromobilitás jövőjén!
A feladataid lesznek:
- A készletekből és a raktárból származó áruk mozgásával kapcsolatos dokumentumok ellenőrzése és előkészítése, dokumentumok nyomtatása és tárolása;
- Könyvviteli műveletek végzése, mint az adatrögzítés, dokumentumkezelés és archiválás;
- A csapatvezetővel és a raktármenedzserrel együttműködve a készletfelvétellel és -vizsgálattal kapcsolatos feladatok szervezése és végrehajtása;
- A leltári eltérések kezelése és pontos raktári nyilvántartások vezetése.
Amit tőled várunk:
- BSc vagy magasabb felsőfokú végzettség menedzsment területen, például üzleti adminisztráció;
- A raktárkezelés, készletgazdálkodás, valamint az anyagtervezés és -kezelés megértése;
- Bizonyított munkatapasztalat nyilvántartás kezelés és raktárkezelés területen. Az Office (Excel, Word stb.) alkalmazások ismerete;
- SAP, LES, MES, ERP és MRP rendszerek ismerete;
- Jó kommunikációs készség;
- Angol és magyar nyelvtudás;
- Képes kommunikálni más belső részlegek és külső cégek között;
- Debreceni munkavégzés vállalása.
Előnyt jelent:
- Raktári tapasztalat.
Amit mi biztosítunk:
- Versenyképes fizetés és juttatási csomag;
- Szakmai fejlődési lehetőség;
- Modern munkakörnyezet, a legújabb technológiák alkalmazásával;
- Stabilitás, hosszútávú karrierlehetőség;
- Részvétel egy korszerű gyártóvállalat stratégiai folyamatainak kialakításában.