
Pozíció leírása / Job description
Partnerünk egy nemzetközi ügyvédi iroda, amely pénzügyi csapatának támogatására keres precíz és proaktív asszisztenst. Ha szereted a változatos feladatokat és szívesen dolgozol egy dinamikus, belvárosi irodai környezetben, ez a lehetőség neked szól!
Pénzügyi adminisztráció
- Iroda működésének támogatása
- Számlázás
- Pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatása (számlák összegyűjtése, szerződések adminisztrálása stb.)
- Riportok, kimutatások készítése
- Alapvető HR feladatok támogatása
- Könyvelési munkák előkészítésében való közreműködés
- Banki átutalások előkészítése
- Bejövő számlák ügyintézése, kezelése és rögzítése
- Egyéb adminisztrációs és ad-hoc feladatok
Elvárások / Requirements
✔ Legalább 2 év releváns tapasztalat hasonló munkakörben
✔ Felsőfokú végzettség
✔ Önálló, proaktív munkavégzés és jó problémamegoldó képesség
✔ Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
✔ MS Word és Excel magabiztos ismerete
✔ Igényesség a munkádra és a megjelenésedre
Amit nyújtunk / Benefits
Munkavégzés helye: Budapest, belváros - heti két nap Home Office lehetőség
Fizetés: Versenyképes juttatási csomag
Munkakörnyezet: Fiatalos, igényes iroda, változatos feladatok
Nemzetközi környezet: Angol nyelv napi használata
