Pénzügyi Adminisztrációs Elemző Angol - Francia nyelvismerettel
(Székesfehérvár)
Egy nemzetközi, technológiai megoldásokat kínáló vállalat keres új kollégát pénzügyi adminisztrációs elemzői pozícióba. A cég fejlett mérnöki megoldásokkal támogatja az iparágak hatékonyságát és fenntarthatóságát világszerte. Ha szereted a kihívásokat, és szívesen dolgoznál egy dinamikus, nemzetközi környezetben, akkor ez a lehetőség Neked szól!
Feladatok
-
A számlázási és fizetési folyamatok teljes körű kezelése a beszerzéstől a kifizetésig (ReqtoPay folyamat)
-
Számlázási eltérések kezelése, beszerzési rendelések módosítása
-
Kapcsolattartás ügyfelekkel és beszállítókkal, kérdések és problémák megoldása
-
Szállítói számlák elemzése, eltérések felderítése és megoldása
-
Standard és egyedi jelentések készítése
-
Pénzügyi ellenőrzési folyamatok végrehajtása és megfelelés a SOX irányelveknek
Egyéb információk
-
Munkavégzés helye: Székesfehérvár, Magyarország
-
Munkaidő: Teljes munkaidő, hibrid munkarend (2 nap bejárás)
-
Középfokú végzettség
-
Magabiztos angol és francia nyelvtudás (szóban és írásban)
-
Tapasztalat pénzügy, beszerzés vagy számlázás területén
-
Erős kommunikációs készségek, telefonon, e-mailen és személyesen egyaránt
-
Multitasking és problémamegoldó képesség
-
Ügyfélorientált hozzáállás, csapatszellem
-
Versenyképes juttatási csomag: stabil alapbér, bónusz rendszer, cafetéria, egészségügyi biztosítás
-
Hibrid munkarend: rugalmas munkavégzés lehetősége
-
Kellemes munkahelyi környezet: barátságos csapat, céges rendezvények
-
Nemzetközi munkakörnyezet: kihívásokkal teli feladatok egy globális cég keretein belül
-
Felsőfokú pénzügyi vagy kereskedelmi végzettség
-
Oracle, MfgPro vagy egyéb ERP rendszer ismerete