Nemzetközi partnerünkhöz keresünk Payroll Lead Expert kollégát, Budapesti munkavégzésre.A leendő Payroll Lead Expert feladata a külsős bérszámfejtési partner bevonásával működtetett, teljeskörű (end-to-end) bérszámfejtési folyamat menedzselése a felelősségi körébe tartozó vállalatok tekintetében.
Milyen feladatok várnak rád:
- Teljeskörű bérszámfejtési folyamat-koordináció:
- Felelős a - Payroll Operation Specialisták tevékenységének felügyeletén keresztül (a feladat magában foglalja a feladatok kiosztását/ellenőrzését/jóváhagyását, prioritások meghatározását) - a teljeskörű folyamat menedzselésért kiemelten:
- havi bérzárási folyamat (bérszámfejtési naptár szerint tevékenységek), TB ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok kontrollja, hóközi kifizetések kezelése, be/kilépők munkatársak folyamatának menedzselése, auditok kezelése.
- Felelős a fenti folyamatok dokumentált működtetéséért (belső folyamat-leírások/utasítások formájában)
Szabálykövetés, határidők betartása:
- Felelős a bérszámfejtési folyamathoz kapcsolódóan a
törvényi megfelelés biztosításáért valamint a bérszámfejtési határidők betartatásáért beleértve az aktuális bérszámfejtési naptárban rögzített
határidőket, illetve a munkavállalói igények/kérdések kezeléséhez kapcsolódó válaszadási határidőket.
Ügyfelek: kapcsolattartás, kommunikáció
- Elsődleges kapcsolattartó az ügyfél cégek P&O/HR kapcsolattartói, valamint az egyéb központi funkció felelősei (pl. Számvitel, Adóosztály) irányába a bérszámfejtési szolgáltatáshoz és folyamatokhoz kapcsolódó kérdésekben. Kiemelten az ügyfél igények kezelése (pl.: bérelemkódok létrehozása, payroll naptárat érintő változtatási igények etc.), folyamat-változások egyeztetése (pl.: főkönyvet érintő ügyek esetén), munkatársi/vezetői kommunikáció
Vendor management:
- Kiemelt kapcsolattartó a bérszámfejtési szolgáltató irányába. Felelős a szolgáltató teljesítményének monitorozásáért (a szolgáltatás folyamatos fejlesztéséért) .
A sikeres jelentkezéshez az alábbiakra van szükség:
- Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
- Bérszámfejtői és TB ügyintézői területen szerzett 6-8 éves szakmai tapasztalat
- Microsoft Office alkalmazások haladó szintű ismerete (kiemelten Microsoft Excel)
- SAP HR /Workday rendszer használatában szerzett tapasztalat előnyt jelent
- Vezetői pozícióban szerzett releváns tapasztalat előnyt jelent
Amit partnerünk kínál:
- Modern nemzetközi környezet, diverzitás
- Hosszú távú munkalehetőség, heti 40 órás munkavégzés
- Versenyképes juttatási csomag, cafeteria és teljesítményértékelés
- Egészségbiztosítás
- Céges laptop és mobiltelefon
- Irodai masszázs
- Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
- Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
- Home office és rugalmas munkavégzés
Amennyiben a leírás felkeltette az érdeklődésedet bátran jelentkezz és rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot!