Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Ügyfelünk a bér- és munkaügy, valamint a humánerőforrás-gazdálkodás szakértője. Több, mint 30 éves szakmai tapasztalattal, több mint 300 munkatárssal, országos hálózattal rendelkezik, több mint 4000 vállalatot, és több mint egymillió hazai munkavállalót nevezhet meg referenciaként.

 

  • A vállalat egyedi szoftver termékeinek és hozzá kapcsolódó szolgáltatásainak értékesítése,
  • az értékesítési folyamatba bekerülő ügyletek teljes körű felügyelete, az előrehaladás támogatása, az ügyfél folyamatos tájékoztatása, visszajelzések beépítése
  • lehetséges partnerek proaktív megszólítása, az új üzleti lehetőségek felkutatása, az ügyfélkör folyamatos bővítése, kapcsolatépítés
  • meglévő partneri kapcsolatok bővítése további beruházási szándékok feltárásával
  • árajánlatok összeállítása, nyomon követése
  • szoftverbemutatók szervezése, termékek és szolgáltatások bemutatása
  • a cég rendszeres képviselete szakmai rendezvényeken, konferenciákon
  • részvétel tendermeghívásokban

Elvárások / Requirements

  • Legalább 3 év vállalati, B2B értékesítésben szerzett tapasztalat
  • ERP értékesítésben való jártasság
  • Felsőfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Konzultatív értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Proaktivitás
  • Humánügyviteli szoftver ismerete előny 

Amit nyújtunk / Benefits

  • home office lehetőség
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • összetartó csapat
  • versenyképes, többelemű juttatási csomag
  • rugalmas munkaidő

Randstad Hungária Kft. logó

Partner menedzser (egyedi szoftver termékek)

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 19.10.2024

Állás megosztása