Ugrás a tartalomra

Office assistant

  • A cég működéséhez szükséges eszközök beszerzésében való részvétel, irodaszerek rendelése
  • Számlák iktatása, rendezése, fizetésre való előkészítése
  • Riportok készítése a vezetőség számára (Excel)
  • Egyéb adatrögzítési feladatok
  • Segítségnyújtás a társosztályoknak
  • Dokumentumok kezelése ( papíralapon és elektronikusan)
  • Közreműködés kiküldetések szervezésében

Elvárások / Requirements

  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett, releváns tapasztalat előnyt jelent (számlakezelési, iktatási feladatokkal)
  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Együttműködő, nyitott személyiség

Amit nyújtunk / Benefits

  • Határozatlan idejű szerződés, stabil munkakörnyezet
  • Tervezhető munkaidő irodai rendben (kezdés: 08:00/08:30)
  • A munkavégzés könnyedén megközelíthető budai irodában történik

a0tbI000007Tum9QAC