Feladatok:
- Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentációk kezelése
- Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakészen tartása
- Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- Bejövő küldemények kezelése és iktatása
- Riportok készítése Excelben
Amit kínálnak:
- Céges telefon privát használatra is
- Vállalati kedvezmények
- Ingyenes fitness bérlet
- Átfogó betanulási rendszer, szakmai fejlődési lehetőség
- Támogató csapat
- Kellemes munkahelyi légkör a XIII. kerületi irodánkban (otthoni munkavégzés nem biztosított)
Elvárások:
- Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk
- Erős, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel)
- Legalább középfokú végzettség
- Precíz munkavégzés szigorú határidők mellett
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest XIII. kerület
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra
magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.