Partnerünk jelenleg új munkatársat keres budapesti, XIII. kerületi irodájába az alábbi pozícióba:
Feladatok:
- Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentációk kezelése
- Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakészen tartása
- Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- Bejövő küldemények kezelése és iktatása
- Riportok készítése Excelben
Elvárások:
- Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk
- Erős, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel)
- Legalább középfokú végzettség
- Precíz munkavégzés szigorú határidők mellett
Juttatások, ajánlat:
- Céges telefon privát használatra is
- Vállalati kedvezmények
- Ingyenes fitness bérlet
- Átfogó betanulási rendszer, szakmai fejlődési lehetőség
- Támogató csapat
- Kellemes munkahelyi légkör a XIII. kerületi irodánkban (otthoni munkavégzés nem biztosított)
Munkavégzés helye:
- Budapest
Pozíció területei:
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka: Dokumentumkezelő, adminisztrátor
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka: Szakmai asszisztens
Egyéb információk:
- Munkavégzés pontos helye: Budapest XIII. kerület
- Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Munkatapasztalat:
- 0-1 év
Elvárt végzettség:
- Szakközépiskola / Technikum
- Gimnázium