Ugrás a tartalomra

MUNKAÜGYI ADMINISZTRÁTOR

Partnerünk jelenleg új munkatársat keres budapesti, XIII. kerületi irodájába az alábbi pozícióba:

Feladatok:

  • Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentációk kezelése
  • Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakészen tartása
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Bejövő küldemények kezelése és iktatása
  • Riportok készítése Excelben

Elvárások:

  • Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk
  • Erős, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel)
  • Legalább középfokú végzettség
  • Precíz munkavégzés szigorú határidők mellett

Juttatások, ajánlat:

  • Céges telefon privát használatra is
  • Vállalati kedvezmények
  • Ingyenes fitness bérlet
  • Átfogó betanulási rendszer, szakmai fejlődési lehetőség
  • Támogató csapat
  • Kellemes munkahelyi légkör a XIII. kerületi irodánkban (otthoni munkavégzés nem biztosított)

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Pozíció területei:

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka: Dokumentumkezelő, adminisztrátor
  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka: Szakmai asszisztens

Egyéb információk:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest XIII. kerület
  • Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Munkatapasztalat:

  • 0-1 év

Elvárt végzettség:

  • Szakközépiskola / Technikum
  • Gimnázium

MUNKAÜGYI ADMINISZTRÁTOR

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 07.11.2024

Állás megosztása