Ugrás a tartalomra

MUNKAÜGYI ADMINISZTRÁTOR

Feladatok:

  • Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentációk kezelése
  • Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakészen tartása
  •  Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  •  Bejövő küldemények kezelése és iktatása
  •  Riportok készítése Excelben

Amit kínálnak:

  •  Céges telefon privát használatra is
  •  Vállalati kedvezmények
  •  Ingyenes fitness bérlet
  •  Átfogó betanulási rendszer, szakmai fejlődési lehetőség
  •  Támogató csapat
  •  Kellemes munkahelyi légkör a XIII. kerületi irodánkban (otthoni munkavégzés nem biztosított)

Elvárások:

  •  Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk
  •  Erős, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel)
  •  Legalább középfokú végzettség
  •  Precíz munkavégzés szigorú határidők mellett

Munkavégzés pontos helye:

  • Budapest XIII. kerület

Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra

magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

MUNKAÜGYI ADMINISZTRÁTOR

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 22.11.2024

Állás megosztása