Egy izgalmas, változatos munkát kínálunk, ahol az extrovertált személyiségeddel és szervezőkészségeddel a maximumot hozhatod ki magadból.
Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol – valódi kapcsolatokat építesz partnercégek vezetőivel, felismered és kielégíted munkaerőigényeiket, és aktívan részt veszel a folyamatok minden lépésében.
Ha ambiciózus vagy, hiszel a kemény munkában akkor nálunk a helyed!
Feladatok / Tasks
-
Meglévő partnercégek vezetőivel való kapcsolattartás telefonon és személyesen egyaránt
-
Meglévő partnerek munkaerő igényeinek feltérképezése, felismerése, kiszolgálása
-
Munkaerő kölcsönzéssel kapcsolatos projektek koordinálása
-
Hirdetések posztolása
-
Munkavállalók toborzása
-
Munkavállalók beléptetési adminisztrációja
-
Munkavállalók kiléptetése
-
Bérszámfejtés előkészítése
-
Kapcsolattartás a vállalat központjával
-
Riportok, jelentések készítése a vezetőség számára
-
Szolnok vagy környéki lakhely
-
B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
-
Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel
-
Legyél rugalmas
-
Vállalkozói szemlélet
-
Legyél pontos, precíz, és kitartó
-
Proaktív személyiség, aki kutatja és felismeri a partnerek igényeit
-
Rendelkezz kiemelt kommunikációs készséggel
-
MS Office programok magabiztos ismerete
-
Hasonló munkakörben szerzett előzetes tapasztalat