Ugrás a tartalomra
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

Fontos számodra egy emberközpontú, a személyes motivációkat szem előtt tartó vállalati kultúra?

Az alapokat gyorsan és átfogóan megtanulva szeretnél minél hamarabb önállóan dolgozni?

Akkor gyere és csatlakozz csapatunkhoz!

 

Junior készletellenőr specialista


Partnerünk Európa piacvezető műszaki cikkeket forgalmazó áruházlánca. Mindezt bizonyítja, hogy 1979 óta fogyasztók millióinak bizalmát nyerték el. Szakáruházaik Európa számos országában megtalálhatóak.  Magyarországon 1997-ben nyitották meg első áruházukat.
Sikerük egyik titka a dolgozói felelősség. Folyamatosan keresik a sikerorientált, kreatív munkatársakat, akik képesek önállóan és csapatban is dolgozni. Fontos számukra, hogy minden kolléga megtalálja a cégükben a helyét.

 

Munkavégzés helye: 2233 Ecser, Waberers logisztikai központ

Feladatok:

  • Áruforgalmi rendszer készletének és a betárolt készlet egyezőségének biztosítása, ellenőrzése, javítása
  • Készletmozgás ellenőrzése áruátvétel, áruházi könyvelés, vevőszolgálat, rendelés-feldolgozás, értékesítés, raktár területeken
  • Készleteltérések feltárása, az eltérés okainak megjelölése
  • Javaslat az készleteltérés korrigálására
  • Készletmozgás és könyvelések, raktári árumozgás ellenőrzése
  • Készleteltérés javítása
  • Az áruházi készlettel járó adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Kapcsolattartás és adategyeztetés az áruház vezetőivel, munkatársaival

Elvárás:

  • Irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • Számítástechnikai ismeretek, Excel előnyben
  • Talpraesettség, önálló munkavégzés
  • Pontosság, precizitás
  • Monotóniatűrés
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Készletellenőri/pénzügyi/raktári admin. tapasztalat előny
  • Min. középfokú végzettség

Előny:

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat

Amit kínálunk:

  • hosszú távú munkalehetőség
  • teljes munkaidő, H-P
  • versenyképes fizetés
  • juttatás
  • home office lehetőség 
  • munkába járási támogatás

PLUSZ amit a Get Work DÍJMENTESEN biztosítani tud a számodra:

  • DokiApp – online egészségügyi szolgáltatás: bármilyen egészségügyi probléma esetén több éves szakmai háttérrel rendelkező szakemberek nyújtanak teljeskörű szolgáltatást és megoldást (munkanapokon és hétvégén is hívható (9:00-18:00 között)
  • Számíthatsz Ránk program: Magánéleti, pénzügyi, jogi vagy egészséggel kapcsolatos problémákban szakértői csapat áll rendelkezésedre 0-24 órában
  • Getworking: egy olyan céges kommunikációs alkalmazás, amin keresztül értesítünk Téged a legfontosabb tudnivalókról, pl.: a munkáddal és személyes biztonságoddal kapcsolatban


munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


Junior készletellenőr specialista - Ecser

Hungary
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 22.12.2024

Állás megosztása