2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva. | ||
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
|
AMIT MI NYÚJTUNK
|
Fontos számodra egy emberközpontú, a személyes motivációkat szem előtt tartó vállalati kultúra?
Az alapokat gyorsan és átfogóan megtanulva szeretnél minél hamarabb önállóan dolgozni?
Akkor gyere és csatlakozz csapatunkhoz!
Junior készletellenőr specialista
Partnerünk Európa piacvezető műszaki cikkeket forgalmazó áruházlánca. Mindezt bizonyítja, hogy 1979 óta fogyasztók millióinak bizalmát nyerték el. Szakáruházaik Európa számos országában megtalálhatóak. Magyarországon 1997-ben nyitották meg első áruházukat.
Sikerük egyik titka a dolgozói felelősség. Folyamatosan keresik a sikerorientált, kreatív munkatársakat, akik képesek önállóan és csapatban is dolgozni. Fontos számukra, hogy minden kolléga megtalálja a cégükben a helyét.
Munkavégzés helye: 2233 Ecser, Waberers logisztikai központ
Feladatok:
- Áruforgalmi rendszer készletének és a betárolt készlet egyezőségének biztosítása, ellenőrzése, javítása
- Készletmozgás ellenőrzése áruátvétel, áruházi könyvelés, vevőszolgálat, rendelés-feldolgozás, értékesítés, raktár területeken
- Készleteltérések feltárása, az eltérés okainak megjelölése
- Javaslat az készleteltérés korrigálására
- Készletmozgás és könyvelések, raktári árumozgás ellenőrzése
- Készleteltérés javítása
- Az áruházi készlettel járó adminisztrációs feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás és adategyeztetés az áruház vezetőivel, munkatársaival
Elvárás:
- Irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Számítástechnikai ismeretek, Excel előnyben
- Talpraesettség, önálló munkavégzés
- Pontosság, precizitás
- Monotóniatűrés
- Jó problémamegoldó képesség
- Készletellenőri/pénzügyi/raktári admin. tapasztalat előny
- Min. középfokú végzettség
Előny:
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
Amit kínálunk:
- hosszú távú munkalehetőség
- teljes munkaidő, H-P
- versenyképes fizetés
- juttatás
- home office lehetőség
- munkába járási támogatás
PLUSZ amit a Get Work DÍJMENTESEN biztosítani tud a számodra:
- DokiApp – online egészségügyi szolgáltatás: bármilyen egészségügyi probléma esetén több éves szakmai háttérrel rendelkező szakemberek nyújtanak teljeskörű szolgáltatást és megoldást (munkanapokon és hétvégén is hívható (9:00-18:00 között)
- Számíthatsz Ránk program: Magánéleti, pénzügyi, jogi vagy egészséggel kapcsolatos problémákban szakértői csapat áll rendelkezésedre 0-24 órában
- Getworking: egy olyan céges kommunikációs alkalmazás, amin keresztül értesítünk Téged a legfontosabb tudnivalókról, pl.: a munkáddal és személyes biztonságoddal kapcsolatban
munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046
minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021
Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.
ELÉRHETŐSÉGEINK:
Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.