Feladatok, amikben Rád számítanak:
- Egy újonnan induló telephely nyitásának támogatása
- A telephelyvezető munkájának támogatása
- Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete
- Irodai adminisztráció elvégzése és az ahhoz tartozó tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása
- Irodai beszerzések intézése
- Üzemeltetési feladatok ellátása
- Kapcsolattartás a budapesti központtal
- A helyi munkavállalók támogatása
- Központi utasítások betartása és betartatása
- Tárgyalások és irodai események támogatása
Mi tesz Téged alkalmassá a feladatra:
- Irodavezető, vagy hasonló munkakörben szerzett 1-3 éves tapasztalat
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete
- Strukturált, önálló munkavégzés
- Kiváló együttműködési és kommunikációs készség
- Megbízhatóság, pontosság, elhivatottság
Amit kínálnak:
- 100%-ban bejelentett határozatlan idejű munkaviszony
- Hosszú távú lehetőség
- Új folyamatok kialakításában való részvételi lehetőség
- Biztos vállalati háttér
- Lendületes, folyamatos fejlődő vállalati kultúra, ahol számít a véleményed!
- Munkába járási támogatás
Munkavégzés pontos helye:
- Kaposvár
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.