Ugrás a tartalomra

IRODAVEZETŐ (Kaposvár)

Feladatok, amikben Rád számítanak:

  • Egy újonnan induló telephely nyitásának támogatása
  • A telephelyvezető munkájának támogatása
  • Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete
  • Irodai adminisztráció elvégzése és az ahhoz tartozó tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása
  • Irodai beszerzések intézése
  • Üzemeltetési feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás a budapesti központtal
  • A helyi munkavállalók támogatása
  • Központi utasítások betartása és betartatása
  • Tárgyalások és irodai események támogatása

 

 

Mi tesz Téged alkalmassá a feladatra:

  • Irodavezető, vagy hasonló munkakörben szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Strukturált, önálló munkavégzés
  • Kiváló együttműködési és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, pontosság, elhivatottság

 

Amit kínálnak:

  • 100%-ban bejelentett határozatlan idejű munkaviszony
  • Hosszú távú lehetőség
  • Új folyamatok kialakításában való részvételi lehetőség
  • Biztos vállalati háttér
  • Lendületes, folyamatos fejlődő vállalati kultúra, ahol számít a véleményed!
  • Munkába járási támogatás

 

Munkavégzés pontos helye:

  • Kaposvár

 

Jelentkezés módja:

  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezését követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

IRODAVEZETŐ (Kaposvár)

Somogy
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 04.02.2025

Állás megosztása