Irodai adminisztrátor
A Starjobs Magyarország Kft. számviteli osztálya részére keresünk irodai adminisztrátort.
Feladatok:
A havi zárásokhoz, elszámoláshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- a cég projektnyilvántartó rendszereinek kezelése, naprakészen tartása, a területéhez tartozó adatok felvitele, változások kezelése
- az adatrögzítéshez szükséges információk begyűjtése az illetékesektől, költségek figyelése
- a nyilvántartásokban szereplő adatok meglétének és helyességének ellenőrzése, egyeztetése a vezetőkkel, projektmenedzserekkel, számviteli osztály munkatársaival, a hiányzó adatok határidőre történő összegyűjtése
- projektekhez kapcsolódó egyedi beállítások elvégzése
- a projektnyilvántartó rendszerbe töltendő dokumentumok meglétének ellenőrzése, a szerződések szerinti adatok meglétének és helyességének ellenőrzése az elszámolásokban
- vezetői igények szerinti rendszeres és ad hoc riportok elkészítése
Elvárások:
- közgazdasági végzettség
- számviteli területen szerzett tapasztalat
- magabiztos MS Office ismeret
- kimagaslóan precíz, pontos munkavégzés
- önálló, határozott fellépés, jó kommunikációs és csapatmunkára való képesség
Amit kínálunk:
- Hosszútávú teljes munkaidős együttműködés
- Munkaidő H-CS 8:00-16:30, P 8:00-15:30, irodai munkavégzés
- Kellemes irodai munkakörnyezet Budapest, IX. kerületében
- Csapatorientált vállalati légkör
- Munkakezdés kiválasztás után azonnal