Ugrás a tartalomra

Irodai adminisztrátor

Irodai adminisztrátor



A Starjobs Magyarország Kft. számviteli osztálya részére keresünk irodai adminisztrátort.



Feladatok:


A havi zárásokhoz, elszámoláshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

  • a cég projektnyilvántartó rendszereinek kezelése, naprakészen tartása, a területéhez tartozó adatok felvitele, változások kezelése
  • az adatrögzítéshez szükséges információk begyűjtése az illetékesektől, költségek figyelése
  • a nyilvántartásokban szereplő adatok meglétének és helyességének ellenőrzése, egyeztetése a vezetőkkel, projektmenedzserekkel, számviteli osztály munkatársaival, a hiányzó adatok határidőre történő összegyűjtése
  • projektekhez kapcsolódó egyedi beállítások elvégzése
  • a projektnyilvántartó rendszerbe töltendő dokumentumok meglétének ellenőrzése, a szerződések szerinti adatok meglétének és helyességének ellenőrzése az elszámolásokban
  • vezetői igények szerinti rendszeres és ad hoc riportok elkészítése 

 

Elvárások:

  • közgazdasági végzettség
  • számviteli területen szerzett tapasztalat
  • magabiztos MS Office ismeret
  • kimagaslóan precíz, pontos munkavégzés
  • önálló, határozott fellépés, jó kommunikációs és csapatmunkára való képesség

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú teljes munkaidős együttműködés
  • Munkaidő H-CS 8:00-16:30, P 8:00-15:30, irodai munkavégzés
  • Kellemes irodai munkakörnyezet Budapest, IX. kerületében
  • Csapatorientált vállalati légkör
  • Munkakezdés kiválasztás után azonnal

 

Irodai adminisztrátor

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 18.10.2024

Állás megosztása