Leendő feladatok:
- Kapcsolattartás a partnerekkel
- Napi tevékenységhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése
- Munkaszervezés
- Adminisztráció a cégspecifikus vállalatirányítási rendszerben, illetve Excelben
- Napi operatív ügyek kezelése, megoldása
Elvárások:
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés, gyakorlatias szemlélet
- Megbízhatóság
- Csapatmunkában való együttműködés
Előnyt jelent:
- Releváns/hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
- Állandó, hosszútávú munkalehetőség, szakmai tapasztalatszerzési lehetőség
- Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszony
- Versenyképes jövedelem
- Céges telefon és laptop
- Home Office lehetősége
Munkavégzés pontos helye:
- Esztergom, Schweidel József utca 2.
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra
magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!