Ugrás a tartalomra

IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Leendő feladatok:

  • Kapcsolattartás a partnerekkel
  • Napi tevékenységhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése
  • Munkaszervezés
  • Adminisztráció a cégspecifikus vállalatirányítási rendszerben, illetve Excelben
  • Napi operatív ügyek kezelése, megoldása

Elvárások:

  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés, gyakorlatias szemlélet
  • Megbízhatóság
  • Csapatmunkában való együttműködés

Előnyt jelent:

  • Releváns/hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálnak:

  • Állandó, hosszútávú munkalehetőség, szakmai tapasztalatszerzési lehetőség
  • Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Céges telefon és laptop
  • Home Office lehetősége

Munkavégzés pontos helye:

  • Esztergom, Schweidel József utca 2.

Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra

magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Komárom-Esztergom
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 08.10.2024

Állás megosztása

Hasonló állások