Ugrás a tartalomra

Idegenrendészeti adatrögzítő

HR szolgáltatásokkal foglalkozó, minősített kölcsönző cégünk saját csapatába keresünk idegenrendészeti adatrögzítőket budapesti irodánkba.

 

Milyen feladataid lesznek? 

  • Adatrögzítés, adminisztráció, szkennelés
  • Harmadik országból érkező kölcsönzött munkavállalók teljes körű hatósági ügyintézése
  • Kölcsönzött munkavállalók hatósági ügyintézéséhez kapcsolódó személyügyi anyagok kezelése
  • Kapcsolattartás a toborzást végző ügynökségekkel és társosztályokkal.
  • Riportok és kimutatások készítése a vezetőség felé
  • Projektek önálló, kezelése

 

Mikor jelentkezz hozzánk?

  • Ha jól tűrőd a monoton feladatokat
  • Ha tudod rugalmasan kezelni a munkaidődet
  • Ha minimum középfokú végzettséged van
  • Ha magabiztosan használod az MS Office-t és Excel-t
  • Ha van adminisztratív, ügyintézési területen szerzett tapasztalatod

 

Mi jelent előnyt számunkra?

  • Enter Hungary rendszer kezelésében való jártasság
  • Ha rendelkezel közigazgatásban vagy minősített munkaerő-kölcsönző cégnél szerzett tapasztalattal

 

Mit kínálunk?

  • Hosszú távú, stabil munkahely
  • Próbaidő után home office lehetőség
  • Folyamatos szakmai fejlődés
  • Céges képzések
  • Kellemes, csapatorientált vállalati légkör

Idegenrendészeti adatrögzítő

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 22.12.2024

Állás megosztása