Szívesen kamatoztatnád tudásod egy sok éves múltra visszatekintő, nemzetközi szinten jelenlévő multinacionális cég berkein belül?
Munkaügyi ismereteid naprakésznek tartod és mindemellett a bérszámfejtés sem fog ki rajtad?
Szívesen vezetnél egy kisebb csapatot, akik szakértelmükkel támogatják nap mint nap a cég munkaügyi folyamatait?
Légy te a HR adminisztrációs és a munkaügyi részlegünk vezetője és csatlakozz HR Unit Manager pozícióba még ma!
Feladatok
-
Feladatod képezné a vállalati HR szervezés és a stratégiai tervezés (bérrendszer és kompenzációs rendszer tervezése, HR hatékonyság tervezés)
-
Te és 9 fős csapatod felelne a személyzeti adatok kontrollingjáért pl. túlórák, munkaidő nyilvántartás, bérek és juttatások
-
Te adnál iránymutatást a HR adminisztrációs és HR kontrolling munkatársaknak
-
Új riportokat alakítanál ki
-
Feladatod lenne a bérköltség tervezése és nyomon követése
-
Itt valóban kamatoztathatnád bérszámfejtési ismereteid, mivel te felelnél a vállalati bérszámfejtés irányításáért és felügyeletéért.
-
Különböző HR szabályzatokat alakítanál ki, illetve azokat be is vezetnéd.
-
Nyomon követnéd a különböző HR mutatószámokat, eltéréseket, melyeket jeleznél a HR vezető felé.
-
Számítanánk rád különböző angol nyelvű prezentációk elkészítésében is. (prezentálni nem neked kellene)
-
A HR csapattal együtt felelnél a HR kommunikációért és a belső hirdetmények elkészítéséért.
-
A HR költség tervezése és nyomon követése is a te kezed alatt futna.
Egyéb információk
Munkavégzés helye: Rácalmás
Munkaidő: 08:00 - 16:40, pénteken 15:50, 30 perc ebédidő
Téged keresünk ha,
-
Felsőfokú egyetemi / főiskolai gazdasági / HR végzettséggel rendelkezel.
-
Nem okoz számodra gondot, ha te felelsz a bérszámfejtésért és a kollégák is megkeresnek téged bérszámfejtési kérdésekkel.
-
Van már tapasztalatod kontrollingban.
-
Korábban legalább 3-4 éves vezetői tapasztalatot szereztél.
-
Magabiztosan kezeled az Excelt és ismered annak minden kis fortélyát.
-
Kommunikációs angol nyelvtudással rendelkezel.
-
Szívesen osztod meg ötleteid és kezdeményező képességed kimagasló.
-
Egzisztenciális fejlődési lehetőség
-
Éves nettó 200.000 Ft értékű cafetéria keretösszeg (SZÉP kártya)
-
Étkezés támogatás: nettó 16,500 / hó (SZÉP kártya)
-
Utazás: ingyenes céges buszjárat (Budapestről is)
-
Lakhatás: térítésmentes szállás (saját, 3*-os szállónkon)
-
Gépkocsi támogatás: ahonnan nincs busz a NAV üzemanyagnorma alapján utazási hozzájárulás. (Megközelítőleg 50Ft/km)
-
Multinacionális nagyvállalatnál HR adminisztrációs, bérszámfejtés területen szerzett vezetői tapasztalat (legalább 5 év)
-
SAP HR modul és NEXON ismeret