Ugrás a tartalomra
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

Are you a dedicated person with indirecttax and reportingexpertise?

Join our multinational clientoperating in a recession-proof sector!


German Speaking Customer Service Representative

Location:13th district (hibrid opportunity with 2-3 office days per week)

Requirements:

  • Fluent in English and at least B2 proficiency in German
  • University degree
  • Relevant Customer service experience is advantage
  • Experience with SAP/Siebel
  • Customer-oriented and problem-solving attitude
  • Excellent communication and relationship-building skills

Your responsibilities will be:

  • Use deep knowledge of key accounts to handle escalations from external and internal customers (retail sites and strategic accounts)
  • Provide customer service via internet, phone, fax, and email
  • Account setup and delivery issues
  • Order processing and fulfillment
  • Sales order tracking
  • Managing supply outages
  • Retail marketing information and product fulfillment
  • Handling site complaints and fuel quality claims
  • Complaint resolution and root cause analysis
  • Support global activities by triaging, resolving, or forwarding inquiries
  • Build strong customer and internal relationships.
  • Identify and address process gaps to enhance productivity and service quality.

What they offer:

  • Competitive salary
  • Cafeteria
  • Annual bonus (approximately 1-2 months' salary)
  • Health and Life insurance
  • AYCM sport pass
  • Work commute supplement
  • Company parking facility
  • Soft skill and hard skill training
  • Laptop (for private use as well) and mobile phone
  • Family friendly workplace (Extended parental leave, Mother-baby room)
  • Opportunity to build up long term career path

How to apply?

  • Please apply via "Jelentkezem az állásra" button underneath!

Contact me if you have any questions: dora.bernad@getwork.hu


munkaerő-kölcsönzés eng.sz.: 10057-1/2012-0100-1046

munkaerő-közvetítés eng.sz.: 10097-1/2012-0100-848

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.