Ugrás a tartalomra

ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS

A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

  • A szolgáltatások ismertetése a B2B szegmensben és azok testreszabása az ügyféligények alapján

  • Meglévő partnerek támogatása az üzleti növekedés terén és új ügyfelek akvirálása
  • Üzleti tárgyalások lebonyolítása (online és személyesen)
  • Szoros együttműködés az értékesítő kollégákkal és szakmai vezetőkkel

  • Az értékesítési tevékenységek dokumentálása (szerződések, ügyféladatok nyilvántartása)

Elvárások:

  • Középfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
  • Minimum 1 év B2B szolgáltatás értékesítésben szerzett szakmai tapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás  (belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előny:

  • Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen

Amit Partnerünk kínál:

  • Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
  • Értékesítési jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
  • Bejelentett munkaviszony
  • SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 300 000 Ft)
  • Generali Company Care egészségbiztosítás
  • Home office lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök

Munkavégzés helye és ideje:

  • Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
  • 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
  • Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 20.12.2024

Állás megosztása