Az Ayvens Magyarország hazánkban és nemzetközileg is élen jár a vállalati flottakezelésben, és célja, hogy ügyfeleinek fenntartható és rugalmas megoldásokat nyújtson.
Feladatok:
- A meglévő és leendő ügyfelekhez kapcsolódó értékesítési feladatok elvégzése és adminisztrációja
- Teljes ajánlatadási folyamat nyomon követése
- Ügyfél igényeinek megfelelő kalkulációk, ajánlatok elkészítése
- Folyamatos és jó minőségű kapcsolattartás a vállalati társosztályokkal az ügyfél érdekeinek a vállalat felé történő képviseletében
- Keretszerződés előkészítése, kiküldése aláírásra
- Adminisztratív feladatok
- Egyéb projekt jellegű feladatok
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív tanulmányok még legalább egy évig
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Aktív, legalább középszintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Gépjárművek ismerete és érdeklődés az autók iránt
Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre.