Feladatok:
- Ügyfelekkel, belföldi és külföldi beszállítókkal, területi képviselőkkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon keresztül
- Beérkező e-mailek feldolgozása, megválaszolása
- Beérkező rendelések rögzítése a céges ügyviteli rendszerben
- Az áruk kereskedelmével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása: árajánlatok készítése, szállítási dokumentációk, számlák, készítése, a partnertörzs, cikktörzs szükség szerinti kezelése
- Futárszolgálatok rendszerein keresztül történő fuvarrendelés, és a kiszállításokhoz szükséges okmányok elkészítése
- A kiszállításra előkészített áruk helyességének ellenőrzése a fuvarlevélen szereplő adatokkal összevetve (mennyiség, cikkszám stb.)
- A forgalmazott termékkel kapcsolatban felmerülő szakmai kérdések megválaszolása, tanácsadás
- Bemutatótermükbe érkező látogatók körbevezetése, tájékoztatása a kiállított termékről
- Webshopuk bővítésében naprakészen tartásában való aktív közreműködés
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- 1–3 év tapasztalat értékesítési asszisztensi vagy értékesítést támogató pozícióban
- Alapfokú német vagy angol nyelvismeret főként írásban (napi levelezéshez szükséges)
- Olyan személyt keresnek, aki nyitott a folyamatos tanulásra, csapatban jól együttműködik, konstruktív és proaktív személyiség
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség szóban és írásban
- Számítógépes programok készség szintű kezelése (levelező rendszer, Excel, Word stb.)
- Megbízható, önálló, rendszerezett és felelősségteljes munkavégzés
Előnyt jelent:
- Szakirányú kereskedelmi, műszaki, asztalosipari végzettség
- Műszaki beállítottság
- Asztalosipari - műbútor asztalos- termékek kereskedelmében szerzett tapasztalat
Amit nyújtani tudnak:
- A feladatokhoz igazított munkabér
- Munkába járás támogatása
- Fejlődési lehetőség, külföldi szakmai utak, tréningek
- Rendezett munkakörülmények
- Fiatalos, dinamikus csapat
- Stabil, megbízható, dinamikusan fejlődő munkáltató
Munkavégzés helye:
- Kezdetben Veresegyház, a későbbiekben a cég Gödöllőre költözik.
Munkaidő:
- Hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:30, péntekenként 8:00-15:00
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat, fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].