Ugrás a tartalomra

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Feladatok:

  • Ügyfelekkel, belföldi és külföldi beszállítókkal, területi képviselőkkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon keresztül
  • Beérkező e-mailek feldolgozása, megválaszolása
  • Beérkező rendelések rögzítése a céges ügyviteli rendszerben
  • Az áruk kereskedelmével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása: árajánlatok készítése, szállítási dokumentációk, számlák, készítése, a partnertörzs, cikktörzs szükség szerinti kezelése
  • Futárszolgálatok rendszerein keresztül történő fuvarrendelés, és a kiszállításokhoz szükséges okmányok elkészítése
  • A kiszállításra előkészített áruk helyességének ellenőrzése a fuvarlevélen szereplő adatokkal összevetve (mennyiség, cikkszám stb.)
  • A forgalmazott termékkel kapcsolatban felmerülő szakmai kérdések megválaszolása, tanácsadás
  • Bemutatótermükbe érkező látogatók körbevezetése, tájékoztatása a kiállított termékről
  • Webshopuk bővítésében naprakészen tartásában való aktív közreműködés

Az állás betöltéséhez szükséges:

  • Minimum középfokú végzettség
  • 1–3 év tapasztalat értékesítési asszisztensi vagy értékesítést támogató pozícióban
  • Alapfokú német vagy angol nyelvismeret főként írásban (napi levelezéshez szükséges)
  • Olyan személyt keresnek, aki nyitott a folyamatos tanulásra, csapatban jól együttműködik, konstruktív és proaktív személyiség
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség szóban és írásban
  • Számítógépes programok készség szintű kezelése (levelező rendszer, Excel, Word stb.)
  • Megbízható, önálló, rendszerezett és felelősségteljes munkavégzés

Előnyt jelent:

  • Szakirányú kereskedelmi, műszaki, asztalosipari végzettség
  • Műszaki beállítottság
  • Asztalosipari - műbútor asztalos- termékek kereskedelmében szerzett tapasztalat

Amit nyújtani tudnak:

  • A feladatokhoz igazított munkabér
  • Munkába járás támogatása
  • Fejlődési lehetőség, külföldi szakmai utak, tréningek
  • Rendezett munkakörülmények
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Stabil, megbízható, dinamikusan fejlődő munkáltató

Munkavégzés helye:

  • Kezdetben Veresegyház, a későbbiekben a cég Gödöllőre költözik.

Munkaidő:

  • Hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:30, péntekenként 8:00-15:00

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat, fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].