Feladatok:
- Időpont egyeztetés telefonon a lehetséges ügyfelekkel
- Kommunikáció a meglévő és a leendő ügyfelekkel írásban és szóban
- Az értékesítők munkájának segítése
- Adminisztráció, adatrögzítés
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Középfokú végzettség
- Jó kommunikáció
- Értékesítési attitűd
- Precíz munkavégzés
Előnyt jelent:
- Értékesítési asszisztensi tapasztalat
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete
- Kimagasló kommunikáció
Juttatások:
- Alapfizetés plusz jutalék
- Céges motivációs csomag
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Biztonságos, modern munkakörnyezetet
- Betanulás és a szakmai fejlődés támogatása
- Jó hangulatú csapat
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest, IV. kerület.
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig, 08:00-16:30-ig.
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.