Csatlakozz dinamikus és nemzetközi hátterű pénzügyi csapatunkhoz! Ha szereted a kihívásokat és szeretnél egy stabil háttérrel rendelkező cégnél dolgozni, akkor várunk Téged Székesfehérvárra! A Credit Analyst pozícióban lehetőséged lesz a pénzügyi adminisztráció és ügyfélszolgálat területén fejlődni!
Feladatok
-
Ügyféltámogatás és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása
-
Ügyféltartozások kezelése és behajtási folyamatok lebonyolítása
-
Késedelmes számlák követése és behajtás telefonon és e-mailben
-
Beérkező kifizetések nyomon követése, információk biztosítása az Árumozgatási Osztály számára
-
Adminisztrációs feladatok, beleértve a dokumentumok rögzítését, archiválását és riportok készítését
-
Ügyfélkapcsolatok kezelése, problémák megoldása
-
Folyamatos fejlesztési kultúra elősegítése
-
Problémák escalálása a vezető felé
-
A vállalati ellenőrzési célok betartásának biztosítása
Egyéb információk
-
Munkaidő: 13:30 - 22:00
-
Bejárás: 2 nap irodai munkavégzés (szerda és csütörtök)
-
Kiválasztás: 1 online magyar nyelvű, 1 személyes magyar nyelvű, 1 online interjú az amerikai vezetővel
-
Két éves tapasztalat hasonló pénzügyi vagy adminisztratív pozícióban
-
Egyetemi végzettség pénzügy, számvitel, közgazdaságtan vagy kereskedelem területén előny
-
Társalgási szintű angol nyelvtudás
-
A kifizetések késlekedésének pénzügyi hatásainak megértése
-
Képesség az önálló munkavégzésre, napi prioritások meghatározása és szervezése
-
Kiváló problémamegoldó és analitikus gondolkodás
-
Magabiztos angol nyelvtudás
-
Jó számítógépes ismeretek, adminisztratív készségek
-
Versenyképes juttatási csomag (cafeteria, 13. havi fizetés, egészségügyi támogatás, nyugdíjbiztosítás, bejárási támogatás)
-
Hibrid munkavégzés lehetősége
-
Kellemes, támogató munkakörnyezet
-
Számos céges rendezvény és közösségi program
-
Nyitott és befogadó vállalati kultúra, ahol ötleteidet komolyan veszik