Ugrás a tartalomra

Customer Service Logistics

Hiszünk abban, hogy lehetséges a változás a közlekedés jobb, fenntarthatóbb jövőjéért. Évtizedek során meghatározó lépéseket tettünk a haszonjárművek technológiájának és biztonsági rendszereinek fejlesztése terén. A világ minden tájáról több, mint 33.000 munkatársunkkal folyamatosan és elhivatottan keressük azon lehetőségeket, amelyek a technikai kiválóság és a társadalmi felelősségvállalás révén ösztönzik a járműipar fejlődését.

Key Responsibilities:

  • Actively taking part in the development of the new strategic orientation of the KB Rail IC outbound business            
  • IC order processing/expediting with supplying plants, coordination with internal customers                      
  • Intercompany pricing, related system cleaning and maintenance, full management of Munich controlling price changes, creation of debits and credits, as well as price updates                
  • Interface with quality department -operative handling of CoC retrofits to IC customers- create free of charge delivery traceable to IC customers according to IC rules                 
  • Interface with quality department- create credit note and invoice of the logistical and quality complains with reference to the original billing document                 
  • Reports: stock overview and evaluation, minimization of IC inventory (control of postponements and cancellations for Intercompany customers), delivery performance, IC turnover                  
  • Interface with shipping department - support: packing issue, missing weight, qty differences, prioritization, blocking stock issues, wrong detail in the sales orders                    
  • Interface with customs and foreign trade department - due to the missing/incorrect master data in order to clarify & improve the shipping document                  
  • Acute troubleshooting in the supply chain relevant processes                     
  • Creating of intercompany turnover planning, monitoring                  
  • Special Keyuser for PowerBI/digitalization                
  • Supervision, development, testing of systems supporting SC processes, preparation of documents and training of users

Skills and Competencies:

  • Technical Master Degree
  • Experience in SAP, Power BI
  • Analitical thinking, Communication, Problem solving, Cultural sensitivity, Process approach
  • English at Full Professional Proficiency (knowledge of German an adventage)
  • Willingness to travel

NÉZD MEG A VIDEÓNKAT, ÉS CSATLAKOZZ HOZZÁNK, VÁRUNK!

Customer Service Logistics

Budapest
Pest
Teljes munkaidős
Pályakezdő / tapasztalat nem szükséges
Egyetemi végzettség

Frissítés dátuma: 15.10.2024

Állás megosztása