Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Multinacionális ügyfelünk részére keresünk csapatbővülés céljából Customer Logistics Specialist kollégát szegedi munkavégzési hellyel vagy távmunka keretein belül történő foglalkoztatással. Jelentkezz most, ha magadra ismersz az alábbi leírásban!

  • Rendelések elfogadásának, a teljes rendelésfeldolgozás és a nemzetközi ügyfelek részére történő kiszállítás biztosítása
  • A különleges szállítmányok koordinálása
  • A szállítási határidők napi koordinálása az ügyfelekkel, a gyártással, az igények teljesítésével és az értékesítéssel
  • Ügyfélmegkeresések feldolgozása, kiemelkedő ügyfélkiszolgálás az ügyfelek elégedettségének és kapcsolatának javítása érdekében
  • Szabványosított dokumentumok létrehozása, felülvizsgálata és benyújtása (pl. rendelés visszaigazolása, visszarendelés áttekintése).
  • Hatékony kommunikáció biztosítása a szállítmányozókkal, a raktárakkal és a feladási részlegekkel
         

Elvárások / Requirements

  • Minimum középfokú szakirányú végzettség
  • Legalább 1 év logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • Folyékony, aktív angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, proaktív, megoldásorientált szemléletmód

Amit nyújtunk / Benefits

  • Komplex juttatási csomag
  • Megbízható, multinacionális vállalati háttér, folyamatos fejlődési lehetőséggel
  • Home office/távmunka biztosítása
  • 1-2 éves határozott idejű foglalkoztatás

Randstad Hungária Kft. logó