Ugrás a tartalomra

Call center gyakornok

Az Ayvens Magyarország hazánkban és nemzetközileg is élen jár a vállalati flottakezelésben, és célja, hogy ügyfeleinek fenntartható és rugalmas megoldásokat nyújtson.

Feladatok:

  • Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval, diszpécser feladatok ellátása
  • A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése
  • Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása
  • Gépjárműjavítás lekövetése, ügyfél és társosztály pontos, precíz tájékoztatása
  • Napi adminisztráció és ad hoc riportok készítése

Elvárások:

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív tanulmányok még legalább egy évig
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Aktív, legalább középszintű angol nyelvtudás

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Gépjárművek ismerete és érdeklődés az autók iránt

Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre.

Call center gyakornok

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 28.03.2025

Állás megosztása

Hasonló állások