Partnerünk, egy stabil, magyar tulajdonú szállítmányozási vállalat, bővülő HR és pénzügyi csapatába keresünk új kollégát bérszámfejtési területre.
Feladatok
-
Béradatok előkészítése, bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció
-
Egyszerűsített foglalkoztatással és jelenléti ívekkel kapcsolatos ügyintézés
-
Beléptetéshez, havi záráshoz és adatszolgáltatáshoz kapcsolódó teendők
-
Folyamatos együttműködés a könyveléssel, társosztályokkal
-
Riportok, kimutatások készítése, munkavállalók tájékoztatása
-
Jogszabályváltozások követése, alkalmazása
Elvárások
-
1-2 év tapasztalat bérszámfejtés vagy hasonló adminisztratív területen
-
Magabiztos Excel-ismeret
-
Precíz, önálló munkavégzés
-
Nyitottság az új feladatokra, rugalmasság és proaktív hozzáállás
Előnyök
-
Szállítmányozási területen szerzett tapasztalat
Ajánlat
-
Hosszú távú lehetőség egy stabil, folyamatosan fejlődő magyar vállalatnál
-
Támogató munkakörnyezet és szakmai fejlődési lehetőség