A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
- Ügyfélszámla nyitása, szerződések előkészítése
- Ügyfélszámlákkal, pénz- és értékpapírszámla mozgásokkal kapcsolatos tájékoztatás az ügyfelek részére
- Visszaigazolások, számlakivonatok küldése
- Ügyfélmegbízások (utalások, transzferek) rögzítése, közvetítése a Back Office felé
- Ügyfél törzsadat állomány karbantartása
- Ügyfélpénztár kezelése
- Ügyfél tájékoztatás, kapcsolattartás, panaszok kezelése
- Üzletkötői kapcsolattartás
Álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- MS Word, Excel magas szintű ismerete
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Pontos, precíz, szorgalmas, önálló, dinamikus munkavégzésre való képesség és törekvés hosszú távon
- Rugalmasság, munkabírás
Előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Clavis rendszer ismeret
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
- Érvényes forint-valuta pénztárosi vizsga
Amit kínálnak:
- Változatos feladatok
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Dinamikus, innovatív csapat
- Versenyképes javadalmazás
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest, II. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra önéletrajzát bérigényének megjelölésével és motivációs levelének csatolásával az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.