Ugrás a tartalomra

BACK OFFICE MUNKATÁRS (BEFEKTETÉSI ALAPKEZELÉS)

Főbb feladatok:

  • Befektetési alapok nettó eszközértékének kiszámítása és egyeztetése
  • Tranzakciók ellenőrzése, rögzítése és továbbítása külső partnereknek
  • Befektetési jegyekhez kapcsolódó ügyintézés, adatszolgáltatás és jelentések készítése
  • Iratkezelési és adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumtár naprakészen tartása
  • Új befektetési alapok létrehozásának aktív támogatása

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Minimum középfokú gazdasági végzettség - a felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Legalább 3-4 év tapasztalat nettó eszközérték számításában
  • Alapszintű angol nyelvtudás - elsősorban írásbeli kommunikációhoz a nemzetközi partnerekkel
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretek

Előnyt jelent:

  • Ingatlanalap-kezelőnél szerzett tapasztalat
  • Trasset szoftver használatában szerzett gyakorlat

Amit Partnerünk kínál:

  • Versenyképes alapbér, amely igazodik a szakmai tapasztalathoz
  • Lojalitásod megbecsülése – a cégnél eltöltött évek után extra juttatások
  • Irodaház edzőtermének kedvezményes használata
  • Home office lehetőség - heti max. 2 nap home office biztosított a próbaidő letelte után
  • Modern munkakörnyezet és a munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása

Munkavégzés helye és ideje: 

  • Budapest, V. kerület - az Arany János utcai metrómegállótól 4 perc sétára
  • Hétfőtől-péntekig 8 órás munkarendben, félórás ebédszünettel

Amennyiben felkeltette a lehetőség az érdeklődésedet, a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el önéletrajzodat!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

BACK OFFICE MUNKATÁRS (BEFEKTETÉSI ALAPKEZELÉS)

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 25.04.2025

Állás megosztása