Ugrás a tartalomra

Adózási és Könyvelési Specialista

AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTANAK RÁD:

  • Adóbevallások elkészítése, valamint folyamatos kommunikáció és együttműködés a hatóságokkal és adótanácsadókkal.
  • Könyvelési feladatok elvégzése a pozícióhoz rendelt számviteli területeken.
  • Nemzetközi tranzakciók kezelése és a kapcsolt vállalkozások könyvelésében való részvétel.
  • A személyi jövedelemadó, iparűzési adó, társasági adó és halasztott adó számítása és kezelése.
  • A havi és éves vállalati beszámolók összeállításában való aktív részvétel.
  • Együttműködés az üzleti terv készítésében és annak végrehajtásában.
  • Kapcsolattartás a könyvvizsgálókkal a társaság kötelező és belső ellenőrzésével kapcsolatban.

TÉGED KERESÜNK, HA...

  • Minimum 2-5 év tapasztalattal rendelkezel nemzetközi nagyvállalatnál, és magabiztosan dolgozol önállóan, különösen kapcsolt vállalkozások kezelésében.
  • Jól ismered az adózási rendszereket, különös figyelemmel a nemzetközi ügyletekre.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudással rendelkezel, mind szóban, mind írásban.
  • Kiemelkedő precizitás és motiváció jellemez, gyorsan tanulsz és alkalmazkodsz az új kihívásokhoz.

KIVÁLASZTÁS SORÁN ELŐNYT JELENT, DE NEM FELTÉTEL:

  • Az IFRS és a US GAAP ismerete.
  • Adótanácsadói végzettség.

AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:

  • Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés.
  • Kiemelkedő éves bónusz.
  • Céges laptop és mobiltelefon.
  • Kiemelkedő szakmai fejlődési lehetőség.
  • Rendszeres szakmai tréningek.

Munkavégzés helye: Vecsés (heti 2 napos Home Office munkavégzés lehetőség)

Munkaidő: Törzsidő hétfő-péntek 08:00-16:30

 

Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR  ÉS ANGOL nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

Adózási és Könyvelési Specialista

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 07.01.2025

Állás megosztása