AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTANAK RÁD:
- Adóbevallások elkészítése, valamint folyamatos kommunikáció és együttműködés a hatóságokkal és adótanácsadókkal.
- Könyvelési feladatok elvégzése a pozícióhoz rendelt számviteli területeken.
- Nemzetközi tranzakciók kezelése és a kapcsolt vállalkozások könyvelésében való részvétel.
- A személyi jövedelemadó, iparűzési adó, társasági adó és halasztott adó számítása és kezelése.
- A havi és éves vállalati beszámolók összeállításában való aktív részvétel.
- Együttműködés az üzleti terv készítésében és annak végrehajtásában.
- Kapcsolattartás a könyvvizsgálókkal a társaság kötelező és belső ellenőrzésével kapcsolatban.
TÉGED KERESÜNK, HA...
- Minimum 2-5 év tapasztalattal rendelkezel nemzetközi nagyvállalatnál, és magabiztosan dolgozol önállóan, különösen kapcsolt vállalkozások kezelésében.
- Jól ismered az adózási rendszereket, különös figyelemmel a nemzetközi ügyletekre.
- Kommunikációképes angol nyelvtudással rendelkezel, mind szóban, mind írásban.
- Kiemelkedő precizitás és motiváció jellemez, gyorsan tanulsz és alkalmazkodsz az új kihívásokhoz.
KIVÁLASZTÁS SORÁN ELŐNYT JELENT, DE NEM FELTÉTEL:
- Az IFRS és a US GAAP ismerete.
- Adótanácsadói végzettség.
AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:
- Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés.
- Kiemelkedő éves bónusz.
- Céges laptop és mobiltelefon.
- Kiemelkedő szakmai fejlődési lehetőség.
- Rendszeres szakmai tréningek.
Munkavégzés helye: Vecsés (heti 2 napos Home Office munkavégzés lehetőség)
Munkaidő: Törzsidő hétfő-péntek 08:00-16:30
Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR ÉS ANGOL nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.