Az Ayvens Magyarország hazánkban és nemzetközileg is élen jár a vállalati flottakezelésben, és célja, hogy ügyfeleinek fenntartható és rugalmas megoldásokat nyújtson.
Feladatok:
- Panaszkezelés támogatása
- A Meta admin felületen panaszok rögzítése, nyomon követése
- Egyszerű visszajelzések kezelése, emlékeztetők küldése
- Kapcsolódó dokumentumok csatolása és Excel táblázatok vezetése
- Új panaszok Salesforce rendszerbe való felvitele
- Ügyfél-elégedettségi kérdőívek (Transactional Survey) adatainak feldolgozása
- Excel fájlok átalakítása, feltöltése és ellenőrzése
- Eredmények letöltése és egyszerű kimutatások készítése
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív tanulmányok még legalább fél évig
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Aktív, legalább középszintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre.