Ugrás a tartalomra

1st LEVEL SUPPORT

Általános feladatok:

  • Beérkező hibajelentések és kérések fogadása, kezelése
  • Feladatok továbbítása a felelős informatikai megoldó csapatok felé
  • Folyamatos ügyfél tájékoztatás a hibajegyek, szolgáltatási jegyek megoldásának állapotáról
  • Rendszerek állapotának figyelése, monitorozása és a riasztások kezelése
  • Alapvető hibaelhárítás, informatikai szolgáltatás végrehajtása (pl. jelszó-visszaállítás)
  • Dokumentáció készítése a jegykezelő rendszer folyamatairól

 

Elvárt végzettség, tapasztalat, képességek és készségek:

  • Középfokú végzettség
  • 1-3 éves 1st level szintű támogatásban szerzett tapasztalat
  • Magabiztos német nyelvismeret
  • Alapfokú angol nyelvtudás (elsősorban szakmai dokumentáció megértéséhez)
  • Kiváló kommunikációs készség, beleértve a stresszhelyzetekben való hatékony megoldások alkalmazását
  • Ügyfélorientált hozzáállás és problémamegoldó képesség
  • Precizitás és pontos adminisztrációs képességek
  • Informatikai alapismeretek (Windows, Office alkalmazások, hálózati alapfogalmak)
  • Felhasználói szintű SAP ismeretek
  • Gyors tanulási képesség új rendszerek és eszközök használatához

 

Előnyök:

  • Középfokú informatikai vagy műszaki végzettség
  • Informatikai helpdesk munkakörben szerzett tapasztalat
  • ITIL alapelvek ismerete
  • Jegykezelő rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában szerzett tapasztalat
  • Rendszer monitorozó eszközök ismerete
  • Nyugodt, magabiztos személyiség
  • Jó szervezőkészség és multi tasking képesség
  • Gyorsan változó helyzetek kezelésére való alkalmasság
  • Rugalmasság és csapatmunkára való hajlam

 

Amit kínálnak:

  • Karrierépítési lehetőségek
  • Home Office lehetőség
  • 15-féle egyéb juttatás
  • Bónuszrendszer
  • Külföldi üzleti utak
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Hazai és nemzetközi projektek
  • Folyamatos fejlődési lehetőségek
  • Modern iroda ergonomikus berendezéssel, csúcstechnológiás eszközökkel
  • A Chill Zone-ban PlayStation és csocsó vár rád
  • Kávé, tea biztosítva van az irodában
  • Egy fiatalos vállalat dinamikus, motivált csapatában dolgozhatsz

 

Munkavégzés pontos helye:

  • Budapest, Pécs, Debrecen, Győr

 

Munkaidő:

  • Törzsidő 09:00-15:00 óráig, ezen felül a hibrid munkaidő a vezetőséggel való egyeztetés alapján rugalmasan alakítható (az adott ügyfél igényeihez igazodva, esetenként készenlét vállalása szükséges).

 

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

1st LEVEL SUPPORT

Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 15.01.2025

Állás megosztása

Hasonló állások