Skip to main content

Vevői reklamációkezelő

Csatlakozz bővülő csapatunkhoz vevői reklamációkezelő pozícióba!



Feladatok / Tasks

  • Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén

  • Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése

  • A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben

  • Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés

  • Moderátori szerepkör betöltése, akciók összefogása, dokumentálása, határidők monitorozása

  • Potenciális problémák javítása CPL és P-FMEA figyelembevételével

  • Poka-Yoke funkciók bevezetése




Amit nyújtunk / Offer

  • Alapbéren felüli bónuszrendszer

  • Céges buszjárat költségmentesen

  • Stabil multinacionális környezet

  • Szervezeten belüli előrelépési lehetőség


Requirements: 
  • Felsőfokú, műszaki végzettség

  • Legalább 3 év autóiparban szerzett tapasztalat

  • Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret

  • Minőségbiztosítási technikák ismerete (8D, 5-Why, Ishikawa, FMEA, CPL, MSA, SPC)

  • Magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)

  • Jó probléma elemző és megoldó képesség

Benefits: 
  • Autóipari szabványok ismerete

  • Tárgyalóképes német nyelvtudás

  • Gépész és/ vagy minőségbiztosítási mérnök végzettség

  • Vevői auditok támogatásában/levezetésében szerzett tapasztalat

  • SAP ismeret

  • További problémamegoldó módszerek ismerete (Six Sigma, Kepner-Tregoe)

Vevői reklamációkezelő

Jászberény
Full time

Published on 20.02.2025

Share this job now