Csatlakozz bővülő csapatunkhoz vevői reklamációkezelő pozícióba!
Feladatok / Tasks
-
Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén
-
Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
-
A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben
-
Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés
-
Moderátori szerepkör betöltése, akciók összefogása, dokumentálása, határidők monitorozása
-
Potenciális problémák javítása CPL és P-FMEA figyelembevételével
-
Poka-Yoke funkciók bevezetése
Amit nyújtunk / Offer
-
Alapbéren felüli bónuszrendszer
-
Céges buszjárat költségmentesen
-
Stabil multinacionális környezet
-
Szervezeten belüli előrelépési lehetőség
-
Felsőfokú, műszaki végzettség
-
Legalább 3 év autóiparban szerzett tapasztalat
-
Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
-
Minőségbiztosítási technikák ismerete (8D, 5-Why, Ishikawa, FMEA, CPL, MSA, SPC)
-
Magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
-
Jó probléma elemző és megoldó képesség
-
Autóipari szabványok ismerete
-
Tárgyalóképes német nyelvtudás
-
Gépész és/ vagy minőségbiztosítási mérnök végzettség
-
Vevői auditok támogatásában/levezetésében szerzett tapasztalat
-
SAP ismeret
-
További problémamegoldó módszerek ismerete (Six Sigma, Kepner-Tregoe)