Feladatok:
- Import és export szállítmányok teljes körű vámügyintézése
- Helyi, egyszerűsített és normál vámkezelési eljárások lebonyolítása
- Intrastat jelentések készítése
- Aktív kapcsolattartás és együttműködés hatóságokkal, megbízókkal, társosztályokkal
- Képviselettel kapcsolatos feladatok ellátása, ügyek intézése
- Érvényes törvények és vállalati szabályok szerinti munkavégzés
- Statisztikák, riportok és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- Minimum alapszintű angol nyelvtudás (elsősorban vámdokumentációk írásbeli kezelésével kapcsolatban)
- B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal (telephelyek alkalmi meglátogatása miatt)
- Jó kommunikációs készség
- Agilis, önálló munkavégzés
Előnyt jelent:
- Vám területen szerzett középfokú végzettség
- 1-3 éves vámügyintézői vagy vámkezelői tapasztalat
- Elektronikus vámeljárások ismerete (Régens vámprogram)
- Esztergom és környékbeli lakóhely
Amit kínálnak:
- Pozícióhoz illeszkedő fizetés + juttatások
- Próbaidőt követően Home Office lehetőség (legfeljebb heti 2 nap)
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Szakmai fejlődési lehetőség egy több mint 30 éve sikeresen működő, folyamatosan bővülő, magyarországi és külföldi telephelyekkel rendelkező multinacionális cégnél
- Kulturált munkakörülmények
Munkavégzés helye:
- Esztergom
Munkaidő:
- Hétfőtől-péntekig 8:00-16:30 között
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].