Egészségügyi központunk Budapest egyik legmodernebb rendelőjével, több mint 70000 pácienssel, közel 60 szakorvossal, szakasszisztensekkel, ügyfélszolgálattal, stb. rendelkező vállalkozása. 28 éve segítjük pácienseinket a lehető legmagasabb szakmai, technikai és elégedettségi szinten. A magas minőségből a jövőben sem szeretnénk engedni, ezért keressük elkötelezett Ügyfélszolgálati Vezető munkatársunkat. Leendő kollegánk velünk együtt azon dolgozik, hogy a dolgozói és ügyfélelégedettség a lehető legmagasabb szintű legyen a továbbiakban is.
A pozíció fókusza: Teljes körűen átlátja a működéséhez szükséges folyamatot (nem orvosszakmai szinten) és szervezeti háttérfolyamatokat, valamint az ügyfélszolgálati műszakokat, orvosi beosztásokat és betegforgalmat. Biztosítja a vállalkozás a zavartalan működését.
Feladatok:
- 4 fős front office csapat és 4 fős back office csapat irányítása, beosztások elkészítése, szabadságolások engedélyezése
- a ügyfélszolgálati csapat tagjainak motiválása
- feladatok delegálása, ellenőrzése, esetleges problémák esetén eszkalációs pontként döntést hoz, irányt mutat
- működteti a humánerőforrás rendszert, toborzás, felvételek, stb.
- részt vesz a működéshez szükséges protokollok kidolgozásában, bevezetésében és karbantartásában
- törekszik a hatékonytalan működési folyamatok átalakítására, javaslatot tesz esetleges ezirányú projektek elindítására
- részt vesz az orvosok beosztásában, kontrollálja a teljes lefedettséget, a szolgáltatás biztonságát
- kivizsgálja az esetleges ügyfélpanaszokat, intézkedik a szükséges kompenzációról, stb.
- Könyvelési, pénzügyi feladatok támogatása esetén gyűjti és előkészíti az elszámoláshoz a kapcsolódó adatokat, felügyeli a back office csapat ezirányú munkáját is
- kapcsolatot tart a vállalat beszállítóival, termék és szolgáltatási szinten egyaránt
- a vezetőként szorosan együttműködik az orvosigazgatóval és tulajdonosokkal
- ezen kívül számtalan egyéb feladatban való részvétel, ami a központ működése során előfordulhat.
Végzettség, kompetenciák, tapasztalatok:
- felsőfokú végzettség
- kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi páciensek miatt)
- 2-3 éves people management tapasztalat
- kedves, támogató, csapatban gondolkodó vezető, aki emellett kellően határozott gazdája tud lenni a területnek
- MS Office magabiztos használat
Amit nyújtunk:
- megállapodás szerinti havi jövedelem, laptop, telefon
- jelenléti, de rugalmas munkaidő
- nagyon stabil, jó hangulatú munkahelyi légkör
- modern, szép irodai környezet
Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület