Skip to main content

Ügyfélszolgálati / operatív vezető

Egészségügyi központunk Budapest egyik legmodernebb rendelőjével, több mint 70000 pácienssel, közel 60 szakorvossal, szakasszisztensekkel, ügyfélszolgálattal, stb. rendelkező vállalkozása. 28 éve segítjük pácienseinket a lehető legmagasabb szakmai, technikai és elégedettségi szinten. A magas minőségből a jövőben sem szeretnénk engedni, ezért keressük elkötelezett Ügyfélszolgálati Vezető munkatársunkat. Leendő kollegánk velünk együtt azon dolgozik, hogy a dolgozói és ügyfélelégedettség a lehető legmagasabb szintű legyen a továbbiakban is.  

A pozíció fókusza: Teljes körűen átlátja a működéséhez szükséges folyamatot (nem orvosszakmai szinten) és szervezeti háttérfolyamatokat, valamint az ügyfélszolgálati műszakokat, orvosi beosztásokat és betegforgalmat. Biztosítja a vállalkozás a zavartalan működését.

Feladatok:

  • 4 fős front office csapat és 4 fős back office csapat irányítása, beosztások elkészítése, szabadságolások engedélyezése  
  • a ügyfélszolgálati csapat tagjainak motiválása
  • feladatok delegálása, ellenőrzése, esetleges problémák esetén eszkalációs pontként döntést hoz, irányt mutat
  • működteti a humánerőforrás rendszert, toborzás, felvételek, stb.
  • részt vesz a működéshez szükséges protokollok kidolgozásában, bevezetésében és karbantartásában
  • törekszik a hatékonytalan működési folyamatok átalakítására, javaslatot tesz esetleges ezirányú projektek elindítására
  • részt vesz az orvosok beosztásában, kontrollálja a teljes lefedettséget, a szolgáltatás biztonságát
  • kivizsgálja az esetleges ügyfélpanaszokat, intézkedik a szükséges kompenzációról, stb.
  • Könyvelési, pénzügyi feladatok támogatása esetén gyűjti és előkészíti az elszámoláshoz a kapcsolódó adatokat, felügyeli a back office csapat ezirányú munkáját is
  • kapcsolatot tart a vállalat beszállítóival, termék és szolgáltatási szinten egyaránt
  • a vezetőként szorosan együttműködik az orvosigazgatóval és tulajdonosokkal
  • ezen kívül számtalan egyéb feladatban való részvétel, ami a központ működése során előfordulhat.

Végzettség, kompetenciák, tapasztalatok:

  • felsőfokú végzettség
  • kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi páciensek miatt)
  • 2-3 éves people management tapasztalat
  • kedves, támogató, csapatban gondolkodó vezető, aki emellett kellően határozott gazdája tud lenni a területnek
  • MS Office magabiztos használat

Amit nyújtunk:

  • megállapodás szerinti havi jövedelem, laptop, telefon
  • jelenléti, de rugalmas munkaidő
  • nagyon stabil, jó hangulatú munkahelyi légkör
  • modern, szép irodai környezet

Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület

Ügyfélszolgálati / operatív vezető

Budapest
Pest
Full time
3 - 5 years of experience
Bachelor
Master

Published on 11.03.2025

Share this job now