Vállalatunk pénzintézeti, de nem banki szolgáltatásokat kínáló nagy múltú, a hazai befektetési piac egyik vezető szereplője. Jelenleg a bővülő ügyfélszolgálati csapat újabb tagját keressük.
A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok
- NINCS ÉERTÉKESÍTÉS
- Ügyfélszámla nyitás
- Ügyfélszámla szerződések előkészítése
- Ügyfélszámlákkal, pénz- és értékpapírszámla mozgásokkal kapcsolatos felvilágosítás ügyfelek részére
- Visszaigazolások, számlakivonatok küldése
- Ügyfélmegbízások (utalások, transzferek) rögzítése, közvetítése Back Office felé
- Ügyfél törzsadat állomány karbantartása
- Ügyfélpénztár kezelés
- Ügyfél tájékoztatás, kapcsolattartás, panaszok kezelése
- Üzletkötői kapcsolattartás
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség és befektetési szolgáltatók részéről elfogadott szakmai képesítés
- Érvényes forint-valuta pénztárosi vizsga, (a néhány napos tanfolyam elvégzését a vállalat támogatja)
- Ügyfélszolgálati területen szerzett 3 év tapasztalat
- Word, Excel magas szintű ismerete
- Pontos, precíz, szorgalmas, önálló, dinamikus munkavégzésre való képesség és törekvés hosszú távon
- Rugalmasság, munkabírás
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
Előnyt jelent
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Clavis rendszer ismeret
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk
- Változatos feladatok
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Dinamikus, innovatív csapat
- Versenyképes javadalmazás
Munkavégzés helye
- Budapest (II.kerület)