Skip to main content

Ügyfélkapcsolati koordinátor

Légy az Ügyfélkapcsolati koordinátorunk, és formáld velünk egy innovatív startup jövőjét!
Izgalmas kihívások, szakmai fejlődés és egy támogató, vidám csapat vár rád a város szívében!

Feladatok

  • Ügyfelekkel kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül
  • Ügyfélproblémák kezelése, kérdések megválaszolása
  • Szoftverünk működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Esetenként jelöltek telefonos felkeresése
  • Együttműködés a sales, marketing és fejlesztői csapattal

Elvárások

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Dinamikus, proaktív munkavégzés
  • Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Kreativitás és stratégiai gondolkodásmód
  • Felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés

Előnyök

  • Sales vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • Tapasztalat aggregátor szolgáltatások, webshopok vagy hasonló digitális szolgáltatások terén

Amit ajánlunk

  • Vegyél részt egy innovatív startup izgalmas építésében, ahol minden ötleted számít
  • Fejlődj velünk szakmailag, miközben teljes támogatást nyújtunk a céljaid eléréséhez
  • Összetartó, vidám és elkötelezett csapat
  • Változatos feladatok, ösztönző munkakörnyezet
  • Könnyen megközelíthető iroda a Westend mellett

Munkavégzés helye

Magyarország, 1132 Budapest, Váci út 18.

Ügyfélkapcsolati koordinátor

Budapest
Full time
Secondary school

Published on 23.01.2025

Share this job now