Légy az Ügyfélkapcsolati koordinátorunk, és formáld velünk egy innovatív startup jövőjét!
Izgalmas kihívások, szakmai fejlődés és egy támogató, vidám csapat vár rád a város szívében!
Feladatok
- Ügyfelekkel kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül
- Ügyfélproblémák kezelése, kérdések megválaszolása
- Szoftverünk működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
- Esetenként jelöltek telefonos felkeresése
- Együttműködés a sales, marketing és fejlesztői csapattal
Elvárások
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
- Dinamikus, proaktív munkavégzés
- Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Kreativitás és stratégiai gondolkodásmód
- Felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés
Előnyök
- Sales vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
- Tapasztalat aggregátor szolgáltatások, webshopok vagy hasonló digitális szolgáltatások terén
Amit ajánlunk
- Vegyél részt egy innovatív startup izgalmas építésében, ahol minden ötleted számít
- Fejlődj velünk szakmailag, miközben teljes támogatást nyújtunk a céljaid eléréséhez
- Összetartó, vidám és elkötelezett csapat
- Változatos feladatok, ösztönző munkakörnyezet
- Könnyen megközelíthető iroda a Westend mellett
Munkavégzés helye
Magyarország, 1132 Budapest, Váci út 18.