Skip to main content

Szervezetfejlesztési koordinátor

A munkakör feladatai  

  • Stratégiai és operatív irányítás  

    • A szervezet fejlesztése, hatékonyságának növelése.  

    • A napi ügyvitel megszervezése és irányítása.  

    • A projekt célkitűzéseinek megvalósítása és nyomon követése.   

  • Kapcsolattartás  

    • Szoros együttműködés az elnökséggel, bizottsági tagokkal.  

    • Kommunikáció a meglévő és új tagokkal, munkáltatókkal, a tagsági létszám növelésének érdekében.  

  • Szervezési feladatok  

    • Tagfelvétellel kapcsolatos adminisztráció, tagnyilvántartás vezetése. 

    • Rendezvények, kampányok és szakmai képzések szervezése és lebonyolítása. 

    • Tematikus szakmai események tervezése és koordinálása.  

  • Elemzési és beszámolói munka   

    • Statisztikai elemzések, háttéranyagok, pályázati dokumentáció összeállítása.  

    • Részletes beszámolók készítése a szervezet fejlődési lehetőségeiről, és a projektek ütemezéséről.  

  •  Fejlesztési feladatok  

    • Az adminisztrációs és ügyviteli folyamatok folyamatos fejlesztése. 

    • Munkafolyamatok elemzése és optimalizálása.  

    • Teljesítménymérési rendszer kidolgozása és alkalmazása.  

    • Új stratégiák és tervek kidolgozása a szervezet erőforrásainak hatékony felhasználására.  

Téged keresünk, ha...  

  • Önálló vagy: proaktívan és magabiztosan hozol döntéseket, és önállóan tudod irányítani a feladatokat, szervezni a saját munkád.  

  • Van releváns tapasztalatod szervezetfejlesztésben, projektmenedzsmentben, pályázati projektmegvalósításban, érdekvédelmi képviseletben.  

  • Szereted a szervezést: rendezvények lebonyolítása, adminisztratív feladatok átlátása nem jelent gondot számodra.  

  • Stratégiai gondolkodásod erős, jól átlátod az összefüggéseket, és tudsz hosszú távon tervezni.  

  • Kiválóan kommunikálsz: legyen szó vezetőkkel, tagokkal vagy partnerekkel való kapcsolattartásról.   

  • Felsőfokú végzettséged van (előny: gazdasági, menedzsment vagy társadalomtudományi területen).  

  • Magabiztosan használod a MS Office és egyéb adminisztratív rendszereket.  

Miért lesz jó neked?

  • Rugalmas, kötetlen, feladat fókuszú munkaidő.  

  • Home office, valamint igény szerint iroda a 7. kerületben Budapesten.  

  • Kihívásokkal teli munkakör - egy országos szövetség irányításában való részvétel  

  • Egy közel 3 éves időtartamú projekt, amely eredményesség esetén meghosszabbítható. 

  • Inspiráló munkakörnyezet és támogató szakmai közösség.  

  • Munkába állás dátuma: 2025.03.01.

Szervezetfejlesztési koordinátor

Fejér
Home office / Hybrid

Published on 24.01.2025

Share this job now